Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بساطی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان در اجرای طرح مبارزه با سرقت‌های خرد،  ۳۲ نفر سارق موتورسیکلت، اماکن خصوصی، کش‌روزنی، مغازه و منزل و ۹ نفر معتاد متجاهر را دستگیر کردند و ۶۹ فقره از سرقت‌های این شهرستان نیز کشف شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران، ۳۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مخدوش و راکب اتباع بیگانه نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: بیشتر سرقت‌های خرد از سوی معتادانی انجام می‌شود که برای تامین هزینه اعتیاد خود مرتکب این جرم می‌شوند.

سرهنگ بساطی با تاکید بر اینکه وقوع سرقت‌های خرد احساس ناامنی را در شهروندان افزایش می‌دهد، تصریح کرد: طبق مطالعه و بررسی‌های علمی برای شناسایی نقاط آسیب و دستگیری عاملان این سرقت‌ها، سرنخ‌ها و اطلاعاتی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت به دست آمد که پلیس کاشان با هماهنگی مقام قضایی به طور ضربتی وارد عمل شد. 

وی همچنین از سرکشی ۱۳ واحد ضایعات فروشی خبر داد و افزود: تعداد چهار واحد ضایعات فروشی به دلیل خرید اموال مسروقه پلمب و در بازرسی از این واحدها، اقلام مسروقه زیادی کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌های تشدید مقابله با سرقت های خرد گفت: از شهروندان عزیز، انتظار می‌رود با توجه به هشدارهای پلیسی برای رعایت نکات بازدارنده از سرقت‌ها، در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را جدی گرفته و مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری سریع انجام شود.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت اصفهان پس از مرکز این استان محسوب می‌شود.

برچسب‌ها سرقت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سرقت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کاشان سرقت های خرد سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین