Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید" محمد جمالیان " روز یکشنبه در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای سلامت استان مرکزی افزود: با وجود تمام محدودیت‌های مالی و منابع انسانی، تحریم‌های ظالمانه، مدافعان سلامت در راستای مقابله و کنترل بیماری کووید ۱۹ و با تعامل خیران، مردم و سایر ارگان‌ها از هیچ کوششی دریغ نکردند.
وی تاکید کرد: مدافعان سلامت با الگوپذیری از فرهنگ ایثار و شهادت و بدون توجه به حواشی و نقدهای غیر منصفانه علیه کادر درمان مصمم تر از قبل در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این آیین ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت استان بیان داشت: الگو پذیری از ایثار، فداکاری و روحیه جهادی شهدای سلامت، مایه دلگرمی کادر درمان است و ادامه مسیر را برای ارائه خدمات مناسب به مردم تسهیل می‌کند.
دکتر " روح الله سهرابی" افزود: موج چهارم کرونا با مدیریت مناسب دانشگاه علوم پزشکی اراک سپری شد که امید است با تعامل و همکاری میان مردم و سایر ارگان ها، بیماری کووید ۱۹ ریشه کن شود و زندگی به روال عادی قبل بازگردد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز اظهار داشت: شهدای سلامت به عنوان یک الگو برای جامعه تحول آفرین هستند و تا پایان حیات بشریت ماندگار خواهند بود.
دکتر " بهمن صادقی سده" بیان داشت: در حالی که تفکر اپیدمی بیماری واگیردار در دنیا مطرح نبود، ویروس منحوس کرونا در چین آغاز و عالم‌گیر شد.
وی ادامه داد: در ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹، داروی خاصی برای کنترل این بیماری که تاثیرگذار باشد معرفی نشد و راه‌های انتقال بیماری نیز مشخص نبود اما مدافعان سلامت در این راستا با روحیه جهادی و ایثار تا پای جان شبانه روز ایستادند و جان ارزشمند خود را فدای‌ سلامت مردم کردند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار داشت: موج نخست بیماری موجب شهادت بسیاری از مدافعان سلامت در کشور و به تبع آن در استان شد که در استان مرکزی نیز سه شهید مدافع سلامت را تقدیم نظام کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده‌اند زنده‌ هستند و شهدا مقام والای خود را تنها با مجاهدت در راه خداوند به دست آورده‌اند.                                                        

حجت‌الاسلام «علی حسنوند» افزود: در فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب همواره بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید شده و همه باید در این راستا تلاش کنند.                                                                                                                                                                                         

وی بیان کرد: شهدا بزرگترین سرمایه خود یعنی جانشان را در راستای یک هدف تقدیم کرده‌اند و همه در مقابل پاسداشت خون این عزیزان مسئول هستند.                                                                                                                                                                                                                    

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: خانواده شهدا نیز از ارزش بالایی برخوردارند و تکریم این عزیزان نیز برهمه واجب است.                                                                                                                                                                                                                              در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهدای سلامت استان مرکزی علاوه بر قرائت قران کریم و فاتحه خوانی، یاد و خاطره سه شهید مدافع سلامت دکتر «هاشم ساعی پور»، دکتر «غلامحسین نادری» و پرستار «علی شاه محمدی» گرامی داشته شد.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدافعان سلامت اراک استان مرکزی شهید شهدای سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدافعان سلامت اراک ویروس کرونا مدافعان سلامت اراک استان مرکزی شهید شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک مدافعان سلامت شهدای سلامت مدافع سلامت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم