Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:21:19 GMT

وانت تمام ‌برقی که همه رقبا را شکست می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۷۶۵

وانت تمام ‌برقی که همه رقبا را شکست می‌دهد

به گزارش تابناک و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، از آنجا که ریویان آماده تحویل R۱T در این ماه است و سایبرتراک تسلا اواخر سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید، فورد به‌دنبال آن است که اف۱۵۰ لایتنینگ خود را در سال ۲۰۲۲ ارائه دهد و شوی سیلورادوی برقی را در راه دارد، «رَم» نیز اعلام کرده است که وانت تمام الکتریکی ۱۵۰۰ را برای سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که این انتظار ارزشش را داشته باشد و ما با یک وانت برقی فوق‌العاده روبرو شویم.

مایک کووال، مدیرعامل شرکت «رم» گفت: «در سال ۲۰۲۴، با آگاهی کامل از آنچه رقبا انجام می‎دهند، ما با استفاده از وسیله نقلیه الکتریکی Ram ۱۵۰۰ از آنها پیشی خواهیم گرفت تا باز هم تعریف مجددی از تکامل را داشته باشیم.»

کووال با اطمینان خاطر می‌گوید که این شرکت پا جای پای رقبا نمی‌گذارد؛ اگرچه این امر کاملاً واضح به نظر می‌رسد.


در کنار مسائل مطرح‌شده، شرکت «رم» تأیید می‌کند که فورد و جنرال موتورز را درگیر نسل جدیدی از جنگ‌های وانت‌بار خواهد کرد. ۱۵۰۰ بی‌ئی‌وی یکی از محصولات جدیدی است که اکثر خطوط تولید خود را با یک گزینه برقی تا سال ۲۰۲۵ و کل آن را تا سال ۲۰۳۰ به اشغال در خواهد آورد. مهم‌ترین مورد در نظر گرفته شده در ساخت این وانت‌بار تمام الکتریکی، باتری‌هایی با چگالی بالا است که می‌تواند برد مسافت آن را به بیش از ۸۰۰ کیلومتر برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب سایبرتراک تسلا وانت برقی کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند