Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی نهاجا، فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم در منزل مادر این شهید گرانقدر در اسلام آباد غرب گفت: شهادت این خلبان دلیر نیروی هوایی ارتش برای مردم غیور، قهرمان و ولایتمدار کرمانشاه به ویژه خانواده این شهید بزرگوار فقدان بسیار سختی است.

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» با بیان اینکه لباس پروازی که بر تن خلبانان نیروی هوایی ارتش است به عنوان کفن این عزیزان محسوب می شود و هر لحظه منتظر شهادت هستند، افزود: خلبانان جان برکف نیروی هوایی ارتش به صورت ۲۴ ساعته از مرزهای هوایی کشور حفظ و حراست می کنند و در تامین امنیت ایران اسلامی قدم های موثری بر می دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هر وقت رویداد یا حادثه‌ای برای نیروی هوایی پیش می آید اولین چیزی که می پرسند حال خلبانان است بدون اینکه از وسیله پروازی و یا علت آن حادثه جویا شوند اظهار داشت: اولین چیزی که برای فرماندهی معظم کل قوا اهمیت دارد حال خلبانان است و این بیانگر این مطلب است که ایشان عنایت ویژه ای به خلبانان و عزیزان رزمنده دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه گفت: فرزندان شهدای خلبان عضوی از نیروی هوایی ارتش هستند و ما در قبال این عزیزان وظیفه داریم و بدانند هیچ وقت تنها نیستند و ما همیشه در کنار آنها هستیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به اینکه شهید بساطی از افتخارات نیروی هوایی و استان شهید پرور کرمانشاه است اظهار کرد: استان کرمانشاه، استانی قهرمان پرور، شهید پرور و مملو از قهرمانان، پیشکسوتان و رزمندگانی همچون امیر براتپور، مرحوم حزین و بهرامی نژاد است و شهر اسلام آباد هم باید به شهید بساطی افتخار کند چون نمونه بارز خوش خلقی، تعهد و ایمان به خدا بود.

وی با بیان اینکه شهید خلبان بساطی فردی اخلاق مدار، متعهد و دارای ایمانی قوی بود افزود: خداوند بهترین و شایسته ترین بندگان خود را انتخاب و به نزد خود فرا می خواند، چون خداوند عاشق بهترین هاست و این شهید عزیز جزو بهترین‌های نیروی هوایی ارتش بود و ما از اینکه ایشان را از دست داده‌ایم بسیار غمگین هستیم.

او با بیان اینکه شهید بساطی مصداق بارز آیه،"جاهِدُوا بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ فی سَبیلِ اللّهِ " است تصریح کرد: این شهید والامقام همیشه منتظر این لحظات بود و من به خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم و درخواست دارم دعا بفرمایند که مرگ ما همراه با شهادت باشد.

گفتنی است مراسم چهمین روز شهادت خلبان کیانوش بساطی با حضور مسئولین استانی، لشکری، همرزمان و خانواده این شهید والامقام با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی بر مزار این شهید در اسلام آباد غرب برگزار شد.

طبق اعلام روابط عمومی پایگاه چهارم شکاری دزفول ۱۲ خرداد امسال بر اثر اشکال غیرقابل پیش‌بینی در یک فروند هواپیمای اف پنج، ۲ نفر از خلبانان پایگاه هوایی دزفول به شهادت رسیدند.

در این حادثه سرهنگ کیانوش بساطی و سروان حسین نامنی از خلبانان نیروی هوایی ارتش در حین آماده‌سازی هواپیما قبل از پرواز، بر اثر عملکرد ناگهانی صندلی پران به شهادت رسیدند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت تاکنون بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران عزیز نصیر زاده مقام معظم رهبری شهید فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اسلام آباد غرب کرمانشاه پروندهٔ خبری کرمانشاه، استانی که کتاب جنگ در آن جا آغاز و بسته شد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری شهید فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اسلام آباد غرب کرمانشاه نیروی هوایی ارتش اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است