Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم امروز در قالب دو گروه به تمرین ریکاوری و تاکتیکی پرداختند.

 تمرین و ریکاوری سرخپوشان بعد از برد برابر آلومینیوم اراک از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

* ابتدا بازیکنانی که در بازی شب گذشته به میدان نرفته بودند، وارد زمین شدند و بعد از گرم کردن و انجام کارهای هوازی و کششی، زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* دویدن، پاس‌های سرعتی و شوتزنی، پاسکاری، تمرینات ترکیبی و تحت فشار و فوتبال هدفمند، بخش‌های مختلف تمرین این گروه از بازیکنان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

* سایر بازیکنان تیم که در بازی دیشب برابر تیم آلومینیوم اراک به میدان رفته بودند، از ساعت ۱۱ زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند.

* کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل کثیر به دلیل مصدومیتی که دارند، کماکان زیر نظر کادر پزشکی کار کردند.

* پرسپولیس روز پنج‌شنبه باید در دربی پایتخت در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) در برابر استقلال به میدان برود.

* سرخپوشان در این بازی، محروم ندارند و کادر پزشکی تیم در تلاش است که مصدومان تیم به این بازی برسند./ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: زیر نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخ‌پوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. «اوسمار ویه‌را» و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

کد خبر 6097381

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی