Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:12:57 GMT

فرماندار دزفول: شورای ساماندهی ساحل دز تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۸۸۵۰

فرماندار دزفول: شورای ساماندهی ساحل دز تشکیل شود

به گزارش ایرنا، علی فرهمندپور روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه بر ضرورت مطالبه دوسویه بین مسوولان و مردم تاکید کرد و گفت: در ساحل دز در برخی موارد مصرف قلیان و برخی هنجارشکنی ها مشاهده می شود ولی در اغلب موارد این پارک ساحلی محلی برای استراحت و تفریح خانواده ها در آرامش درکنار یکدیگر است، ما ضمن تاکید بر مقابله با هنجارشکنی ها ، بر حفظ این محیط تفریحی تاکید داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی  افزود: اگر در حوزه ای انتقاد می شود راهکار هم باید ارائه شود، این پارک تفریحی یک ظرفیت فرهنگی و جاذبه گردشگری در شهر است و راهکار مقابله با هنجارشکنی ها،  بستن این جاذبه  گردشگری نیست. 
فرهمندپور افزود: به خاطر کرونا چندین ماه این پارک تفریحی تعطیل شد ولی پیمانکار از ما شکایت کرد چرا که ماهیانه ۹۰۰ میلیون ریال به شهرداری پرداخت می کند و با تعطیل کردن آن دچار مشکل شده است.
فرماندار دزفول بر ضرورت اعمال قانون تاکید کرد و گفت: جلوگیری از خودروهای غیربومی راهکار درستی نیست، پیشنهاد دادیم شورای ساماندهی ساحل دز با حضور نماینده دادستان، فرماندار، ناجا و شهرداری راه اندازی شود زیرا ساحل دز فقط پارک مزبور نیست.

وی ادامه داد: وقتی حضور افراد بومی در ساحل دز کمرنگ شود حضور غیربومی ها بیشتر می شود .
وی گفت: طبق گفته پیمانکار، تعرفه ورودی خودروها طبق مصوبه سال ۹۹، ۵۰ هزار ریال است که این تعرفه جوابگوی هزینه ها نیست.
فرماندار دزفول افزود: پیشنهاد شده پس از بررسی شورا و تصویب آن  برای ورود خودروهای بومی به بوستان ساحلی علی کله ۵۰ هزار ریال  و برای خودروهای غیربومی ۵۰۰ هزار  ریال درنظر گرفته شود و این مبلغ برای حراست و ساماندهی محل هزینه شود.
فرهمندپور افزود: در خصوص سایر جاذبه های گردشگری ساحل دز نیز باید محدودیت هایی در نظر گرفته شود و از نیروهای ناجا و حراست  امر به معروف و نهی از منکر حمایت شود.

وی اظهار داشت: طبق گفته پیمانکار، تعرفه ورودی خودروها طبق مصوبه سال ۹۹، ۵۰ هزار ریال است که این تعرفه جوابگوی هزینه ها نیست .
فرماندار دزفول بیان کرد: پیشنهاد شده پس از بررسی شورا و تصویب آن برای ورود خودروهای بومی به بوستان ساحلی علی کله ۵۰ هزار ریال  و برای خودروهای غیربومی ۵۰۰ هزار  ریال درنظر گرفته شود و این مبلغ برای حراست و ساماندهی محل هزینه شود.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول شورای فرهنگ عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول خوزستان فرماندار دزفول ۵۰ هزار ریال ساحل دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مرتضی منافی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه‌مندی از موضوع سد معبر در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر و به ویژه خیابان‌های امام خمینی (ره) و عطایی اظهار کرد: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم ناراضی هستند.

وی افزود: ترافیک شهر ارومیه، سد معبر و مشاغل مزاحم را به خیابان‌های فرعی کشانده و این موضوع شهروندان را دچار مشکل کرده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز مردم از موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم معترض هستند و متأسفانه در اکثر نقاط شهر سد معبر به وضوح قابل مشاهده است.

منافی با اشاره به تدابیر لازم و اساسی برای ساماندهی مشاغل مزاحم تصریح کرد: راه‌اندازی بازارهای کوچک روز و هفتگی می‌تواند در کاهش و ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم در معابر اصلی به ویژه خیابان امام خمینی (ره) و عطایی نقش اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه در سال‌های گذشته اقدامات زیادی نسبت به رفع مشاغل مزاحم انجام داده است اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

کد خبر 751130

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده + جزئیات
  • فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ ویژه خودرو فرسوده +جدول
  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه