Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با رشد حدود سه درصدی قیمت ۱۲,۹۹۰را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۸۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابه‌جایی حدود ۹۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۹۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم ۱۲۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۷۳میلیون برگه سهم (۷۷درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۲۱میلیون برگه سهم ( ۲۳درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. 

فملی امروز با ثبت معاملاتی سودده به مدار صعودی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین کدال ‌نگر ۱۹تیر۱۴۰۰ / زمان و نحوه تقسیم سود وتجارت، شپنا و شتران اعلام شد سنگین ترین صف های خرید و فروش / رمپنا با تقاضای ۶۵میلیارد تومانی همراه شد پایان پذیره نویسی پنجمین صندوق طلا در نخستین روز ارزش سهام عدالت من (۱۹ تیرماه) بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۱۹تیر) / خروج پول حقیقی ها در اولین روز هفته

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز فملی ملی صنایع مس ایران بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دوباره مترو تهران - کرج

به گزارش صدای ایران از ایرنا،  هادی زند روز چهارشنبه ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی از صبح امروز انجام می‌شود.

خط پنج مترو تهران و حومه از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج امتداد دارد.

این خط در سال ۱۳۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و اولین خط قابل افتتاح در ناوگان مترو تهران و حومه محسوب می شود.

هم اکنون ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط فعال است.

دیگر خبرها

  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه صعودی شد
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • عبور از دژاووی بورسی