Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:00:48 GMT

رایکا - بادران؛جدال استقلالی‌های سابق

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۰۰۵

رایکا - بادران؛جدال استقلالی‌های سابق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته سی و سوم و ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا دوشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با انجام ۹ بازی همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های حسای این هفته تیم رایکا بابل در ورزشگاه کارگران تهران، مهمان تیم مدعی بادران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ریکا‌های بابلی که هفته گذشته با نمایش یک بازی زیبا و مالکانه توانستند سه امتیاز ارزشمند را در مقابل تیم قعر جدولی نود ارومیه بدست بیاورند حالا با خیالی راحت به مصاف رقیب متمول و صدر جدولی خود خواهند رفت و برای بدست آوردن جایگاهی مناسب تلاش خواهند کرد.

جدال جذاب استقلالی‌های سابق این بار در قامت مربی دو تیم در این بازی دیدنی خواهد بود.

تیم بادران تهران و شاگردان امید روانخواه عزم خود را جزم کرده اند تا با غلبه بر رایکا مسیر خود را برای صعود به لیگ برتر هموار کنند، اما بابلی‌ها با تمام قوا در مقابل تیم بادران صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان پیروز قربانی در تیم رایکا، سرنوشت تیم صعود کننده را رقم خواهد زد چرا که آن‌ها هر نتیجه‌ای که مقابل بادران به دست بیاورند در صعود تیم‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد که رایکایی‌ها با یک کامبک جذاب موفق شدند در نیمه دوم با وجود اینکه با نتیجه دو بر صفر از حریف متمول خود عقب بودند، سه گل بزنند و در پایان نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی ارزشمندی در مقابل تیم بادران تهران برسند.

تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۱۰ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۲ شکست ۴۰ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد و در آن سوی میدان نیز تیم بادران تهران با ۱۶ پیروزی ۶ تساوی و ۱۰ شکست با ۵۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته یک فوتبال فدراسیون فوتبال رایکا بابل تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!