Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@09:06:24 GMT

هشدار حریرچی به هرمزگانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۰۱۹

‍‍‍‍‍‍

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هرمزگانی‌ها شیوه نامه‌های بهداشتی شامل، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را حدود ۳۸ درصد رعایت می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایرج حریرچی امروز در جلسه ستاد ملی کرونای هرمزگان در بندرعباس افزود: هرمزگان در زمینه بهداشت فردی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی جزء استان‌های آخر جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای کنترل کرونا در هرمزگان باید بیماستان‌های مبتنی بر امکانات و نیروی متخصص در بندرعباس، بندر لنگه و میناب راه اندازی، بیماریابی فعال، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، واکسناسیون همگانی و شناسایی لایه‌های مبتلا شده به کرونا در دستور کار قرار گیرد.
حریرچی افزود: مشکلات کمبود تخت، پرستار، بودجه و سی تی اسکن در هرمزگان از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.
معاون کل وزیر بهداشت گفت: بیمارستان‌های صحرایی با کمک نیرو‌های نظامی و ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان راه اندازی می‌شود.   وی با بیان اینکه کیت‌های تشخیصی بیشتری در اختیار هرمزگان قرار می‌گیرد، افزود: در حالی که فوتی بیماران در هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است، اما مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان بیشتر است.
حریرچی گفت: ویروس دلتای هندی در هرمزگان شیوع پیدا کرده و در حال افزایش است.
استاندار هرمزگان نیز گفت: رفت و آمدها، مراسم عروسی و عزا و تجمعات از مهم‌ترین دلیل‌های افزایش کرونا در هرمزگان است.
فریدون همتی افزود: هرمزگان در زمینه دارو، بودجه وکیت تشخیص کرونا نیاز به کمک ویژه دارد. وی گفت: ۲۲۰ تخت بیمارستان ۵۳۱ تخت خوابی بندرعباس تا مهرماه به بهره برداری می‌رسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، ویروس دلتا ، هرمزگان ، معاون وزیر بهداشت ، حریرچی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا ویروس دلتا هرمزگان معاون وزیر بهداشت حریرچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس