Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:24:26 GMT

نقره ای المپیک آتن در اردوی آزادکاران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۲۳۲

بعد از منصور برزگر و علیرضا حیدری این بار نوبت به علیرضا رضایی رسید که به در اردوی تیم ملی حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از دعوت فدراسیون کشتی از مفاخر کشتی ایران برای حضور در اردوهای تیم های ملی کشتی پیش از المپیک، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک آتن، برنز جهان، طلای بازی های آسیایی، 2 مدال طلا، 2 نقره و برنز آسیا و نایب رئیس اسبق فدراسیون، مدیر، سرمربی و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ظهر امروز در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این دیدار علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به رضایی گفت: حضور قهرمانان جهان و المپیک در اردوهای تیم های ملی مغتنم است و باعث انگیزه کشتی گیران و کادر فنی می شود.


وی ادامه داد: باید از تمامی تجربیات این عزیزان به نحو احسن استفاده شود و از شما کشتی گیران می خواهم که از دانش و اندوخته ی گرانقدر و بی نظیر قهرمانان و سرمایه های کشتی ایران استفاده کامل و لازم را ببرید.

 

 


در ادامه رضایی با اشاره به اهمیت کسب مدال در المپیک گفت: بعنوان یک کشتی گیر و یک مربی که در رده های سنی مختلف کار کرده ام در درجه ی اول از شما می خواهم که به مرز خودباوری برسید. برای رسیدن به خودباوری باید موفقیت را در خودتان ببینید و خودتان را قبول کنید و به مربیانتان نیز ایمان داشته باشید، چراکه شما هیچ چیزی از دیگران کم ندارید.


رضایی در پایان اضافه کرد: کشتی با توجه به افتخاراتی که در میادین بزرگ کسب کرده، چشم امید مردم در ورزش است و امیدوارم که با بهترین نتایج ممکن از مسابقات المپیک بازگردید.

 

علیرضا حیدری کشتی علیرضا رضایی منصور برزگر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا حیدری کشتی علیرضا رضایی منصور برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد