Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، دانشگاه تبریز با بیان اینکه یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه تبریز موفق به تولید نوعی نانو بتن الیافی شده که قابل استفاده به عنوان ماده جایگزین انواع دریچه‌های چدنی و پلیمری است اعلام کرد: این دریچه‌ها در شبکه‌های زیرساختی اعم از آب و فاضلاب، گازرسانی و مخابرات به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت دانش بنیان لرزه پایدار آذربایجان قادر است دریچه‌های نانو کامپوزیتی منهول آب و فاضلاب با قطر‌های مختلف و در رده‌های مقاومتی B۱۲۵، C۲۵۰ و D۴۰۰، دریچه‌های نانو کامپوزیتی گازرسانی با قطر‌های مختلف و در رده‌های مقاومتی B۱۲۵، C۲۵۰ و D۴۰۰، دریچه‌های نانو کامپوزیتی آبگیر به شکل مستطیل در ابعاد مختلف و در رده‌های مقاومتی B۱۲۵، C۲۵۰ و D۴۰۰، دریچه‌های نانو کامپوزیتی کنتور آب خانگی در رده مقاومتی A۱۵ و دریچه‌های نانو کامپوزیتی کنترل گاز تولید کند.

ضمانت محصولات، قیمت مناسب دریچه‌ها در مقایسه با نمونه‌های چدنی مشابه، مقاومت در برابر یخبندان، عدم قابلیت سرقت، عدم قابلیت اشتعال، عمر مفید مناسب و قابلیت تولید در رنگ‌های مختلف از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات تولیدی این شرکت است.

بر اساس این گزارش، از جمله تاییدیه‌ها و مجوز‌های این شرکت می‌توان به اخذ گواهینامه نانو مقیاس از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اخذ پروانه استاندارد تولید دریچه‌ها از سازمان ملی استاندارد ایران، تاییدیه آزمایشگاه متالوژی رازی، تاییدیه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تبریز و تاییدیه آزمایشگاه تکنولوژی بتن دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اشاره کرد.

افزایش کیفیت، افزایش میزان تولید، افزایش تنوع تولیدات و صادرات به کشور‌های همسایه از اهداف اصلی این شرکت است.

شرکت دانش بنیان لرزه پایدار آذربایجان در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و با داشتن مهندسین خلاق و با تجربه به عنوان یکی از شرکت‌های فناور برتر آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹ انتخاب شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تبریز شرکت دانش بنیان دانشگاه تبریز دریچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در فینال مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی تیم درنای تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تیم شهرداری الف مراغه غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دیدار رده بندی نیز تیم فولاد ظفر بناب با نتیجه ۲ بر صفر در برابر شهرداری مراغه به پیروزی رسید و به مقام سوم دست یافت.

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی استان یه مدت سه روز و با حضور ۴۰ ورزشکار در قالب ۱۹ تیم در مراغه برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ۳۸ بازی انجام دادند.

این رقابت‌ها در بزرگداشت ۱۶ آذر روز مراغه در میدان والیبال ساحلی شهرداری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه