Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:55:54 GMT

راز قتل جوان گلپایگانی در خمین آشکار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۴۱۱

راز قتل جوان گلپایگانی در خمین آشکار شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهزاد فکوری" اظهار داشت: در تابستان سال ۹۷ جسد مردی ناشناس در اطراف یکی از روستاهای شهرستان خمین گزارش شد که تحقیقات پلیس برای شناسایی او و بررسی علت قتل در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد:‌ با پیگیری‌های تخصصی پلیس، مقتول که مردی ۳۵ ساله و ساکن شهرستان گلپایگان بود، شناسایی و تحقیقات مقدماتی از آشنایان و بستگانش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده، تحقیقات پلیس همچنان ادامه داشت تا اینکه سرانجام در پیگیری تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان، سرنخ هایی از دست داشتن همسر مقتول در این قتل به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین ادامه داد: در اطلاعات به دست آمده مشخص شد که مقتول، اختلاف خانوادگی شدید با همسرش داشته که با توجه به ظن ماموران به او، تحقیقات معطوف به همسر و اعضای خانواده‌اش شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در نقش داشتن همسر مقتول در این قتل، با هماهنگی مقام قضائی، وی به پلیس آگاهی دعوت که در ابتدا منکر وجود هرگونه اختلاف و درگیری با همسرش شد، که سرانجام با اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشود.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: زن جوان در اعترافات خود اذعان داشت که چند سالی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و طبق معمول در شب حادثه با او درگیر می شود و با توجه به اینکه او به طرف مادرش حمله ور شده بود،‌ او با جسم سختی همسرش را مجروح می‌کند.
وی اضافه کرد:‌ با مصدومیت این فرد، همسر مقتول ‌در تماس با یکی از بستگانش، تقاضای کمک می‌کند، ولی در مسیر انتقال به بیمارستان، این فرد آشنا تصمیم به قتل می گیرد و با استفاده از یک تفنگ شکاری که از قبل تهیه کرده بود، مرد جوان را در حوالی یکی از روستاهای خمین با شلیک گلوله به قتل رسانده و در بیابان رها می‌کند.
سرهنگ فکوری خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس، سه متهم این پرونده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف محموله ۲۸هزار لیتری سوخت قاچاق در دلیجان
فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸ هزار لیتر نفت کوره قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.
سردار "حسن مفخمی شهرستانی" گفت: مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در انجام تحقیقاتی از جابه جایی سوخت به صورت قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.
وی اظهار داشت:‌ در مراحل تحقیقات پلیس، خودروی مورد نظر حین تردد در یکی از محورهای اطراف شهرستان دلیجان شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در بازرسی از این خودرو، ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان مرکزی خمین پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرمانده انتظامی تحقیقات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل