Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارمولک 4 فوتی که درون کاسه توالت یک خانه مدت 5 روز ساکنان را به وحشت انداخته بود زنده گیری شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از وایرد، این مارمولک 1.20 سانتی متری غول پیکر درون توالت رفته و حاضر به خروج از کاسه توالت نبود.

--- --- --- ---

به گزارش رسانه های هندی ساکنان این خانه برای رهایی از شر این مهمان ناخوانده وحشتناک در توالت را بسته و پنجره را بازگذاشتند تا مارمولک خود ازپنجره خارج شود و دراین مدت از سرویس بهداشتی همسایه استفاده کردند اما در نهایت مجبور شدند با سازمان حفاظت از محیط زیست تماس گرفته و درخواست کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک کارشناس موفق شد تا این حیوان غول پیکر را از کاسه توالت زنده گیری کرده و به حیات وحش بازگرداند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاسه توالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم

طبق گزارش  خبرگزاری سما، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد و با انتشار ویدئویی، از ساکنان محله‌های شرقی این شهر از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل اعلام کرد: برای تشویق حرکت تدریجی غیرنظامیان در مناطق مشخصی از پیامک و مکالمات و اطلاعیه‌هایی استفاده خواهیم کرد.

در همین ارتباط، رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی در شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می‌کنند.

این رادیو افزود که تصمیم آغاز کوچاندن ساکنان رفح روز گذشته در شورای جنگ اتخاذ شده است.

این رسانه صهیونیست همچنین گزارش داد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی شب گذشته با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا آغاز روند کوچاندن ساکنان رفح را به او اعلام کرد.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت نیز گزارش داد: عملیات تخلیه جزیی با موافقت سطوح سیاسی انجام می‌شود و عملیاتی موقت است و به تدریج با توجه به ارزیابی‌های جاری، وضعیت پیشرفت خواهد کرد.

منابع صهیونیست اعلام کردند که قبل از شروع حمله به رفح، طبق ارزیابی‌ها، عملیات کوچاندن ساکنان این منطقه دو تا سه هفته به طول خواهد انجامید.

این درحالی است که منابع فلسطینی از پخش اطلاعیه‌ها و بنر‌هایی از سوی هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بر فراز رفح خبر دادند.

این تحرکات صهیونیست‌ها در حالی است که روند مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه توفیقی تاکنون نداشته است و از سویی مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات موفق رزمندگان مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم در نوار غزه بر طبل جنگ کوبیده و از حمله به رفح خبر می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • (تصاویر) التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم