Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: احیای طرح مسجد محوری در شهرداری و شورای شهر امری ضروری است که باید مورد توجه شورای ششم در راستای تحقق سومین حرم اهل بیت باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری ظهر امروز در دیدار با منتخبان شورای ششم اسلامی شهر شیراز با بیان اهمیت خدمت به خلق در آیات و روایات اسلامی این عمل را نوعی عبادت دانست و اظهار داشت: کاری که برای خدا باشد ماندگار می‌شود بنابراین باید تلاش کرد همه کارها صبغه الهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید دوباره بر امر خدمت‌رسانی به مردم خطاب به منتخبین شورا گفت: باید به برای همه مردم کار کنید و  از کار کردن برای گروه خاص پرهیز شود. باید همه شهروندان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و  قشر مستضعف همواره مورد تاکید و توجه شورای ششم باشد. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: خدمتگزاران نظام اسلامی باید ویژگی‌هایی داشته باشند که شما نیز به عنوان بخشی از خدمتگزاران باید نسبت به این ویژگی‌ها حساسیت بیشتری داشته باشید. 

کلانتری تواضع و فروتنی در برابر افراد جامعه در خدمت به آنها،  ساده زیستی و دوری از تجملات و تشریفات را به منتخبین شورای ششم متذکر شد و بیان کرد: باید از هر چیزی که در نگاه مردم تجملات و تشریفات است، دوری کنید چراکه این موضوع برای کارگزاران نظام اسلامی پسندیده نیست. 

وی با بیان اینکه نباید بر سر مردم برای انجام کارها منت گذاشت، عنوان کرد: منت‌گذاری احسان را نابود می‌کند اگر کاری برای مردم کردید باید مایه خوشحالی شما باشد نباید کارهایی را که وظیفه شماست بزرگ بشمارید همچنین در مقابل نباید انتظار تمجید و پاداش از مردم را داشته باشید. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه عدالت ورزی در خدمت همواره باید سر لوحه کار باشد، گفت: محکم کاری در امور و انجام کار برای نسل فعلی و حتی برای نسل‌های بعد را مورد توجه شورای ششم باشد. 

حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم مورد توجه اعضای شورای ششم شیراز قرار گیرداهتمام شورای ششم برای استفاده درست از بودجه فرهنگی؛ زمینه ورود سرمایه‌گذاران به شیراز فراهم شودشورای ششم شهر شیراز حرم‌های مطهر و توزیع عادلانه امکانات را در اولویت قرار دهد

وی علت انجام کارهای سطحی و مقطعی در مسئله فرهنگ را نبود متولی واحد دانست و افزود: شورای ششم در انجام فعالیت‌های فرهنگی باید نیاز جامعه را در نظر بگیرد و از نظرات کارشناسان استفاده کند تا اقدامات انجام شده اثرگذار باشند. 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید مسجد عنوان محور اقدامات و فعالیت‌ها مورد توجه قرار گیرد گفت: احیای طرح مسجد محوری در شهرداری و شورای شهر امری ضروری است که باید مورد توجه شورای ششم در راستای تحقق سومین حرم اهل بیت باشد.

کلانتری اهتمام ویژه به حفاظت از بیت‌المال و حق الناس را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: شورای ششم در تامین اعتبارات و هزینه کردن آن خیلی مراقب باشند و از همه مهمتر اینکه وحدت را سر لوحه کار خود قرار دهد. 

وی با بیان اینکه باید امیدهای مردم احیا شود، عنوان کرد: لازمه این امر انجام کارها و وظایف محوله تا نهایت است بنابراین برای تحقق این مهم لزوم رعایت وحدت و همدلی بین اعضا ضروری است.

انتهای پیام/424 /ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری توجه شورای ششم شورای ششم مورد توجه انجام کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است

استاندار اصفهان گفت: شوراها یکی از مظاهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است که با نگاه حکیمانه و فرمان امام(ره) شکل گرفت و مقام معظم رهبری هم در راستای همین نگاه حکیمانه در شعار امسال روی مشارکت مردم تأکید داشتند و به‌سمت مردم سوق داده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی صبح امروز، یکشنبه، در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حاضر شد و با گرامیداشت روز شوراها، اظهار داشت: روز شوراها فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد و نحوه حرکت به‌سمت اهداف متعالی شوراها است و این روز را خدمت همه اعضای شوراهای استان، شهرستان و روستاهای کشور و به‌ویژه اصفهان تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه شوراها یکی از مظاهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است که با نگاه حکیمانه و فرمان امام(ره) شکل گرفت، افزود: مقام معظم رهبری هم در راستای همین نگاه حکیمانه در شعار امسال روی مشارکت مردم تأکید داشتند و به‌سمت مردم سوق داده شد.

استاندار اصفهان با یادآوری اینکه شوراها جلوه‌ای از حرکت بین مردم برای استقرار نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شوراها بر اساس قانون اساسی و نگاه مکتبی دین ما شکل گرفته و جامعه را به‌سمت استفاده از خرد جمعی و مشارکت مردم در اداره امور پیش برده و بر همین اساس اتفاقات خوبی را رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری شوراهای شهری و روستایی از جمله مصادیق بارز حضور مردم در حکمرانی و بر اساس مسیر شوراها است، تشکیل شوراها موجب تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی شد و ظرفیت شوراها به‌نحوی مورد استفاده قرار گرفت که مردم در حرکت جمعی برای حل مسائل پیرامونی خود مشارکت کنند و نظام ما به‌عنوان یک نظام مردمی با شکل‌گیری شوراها روند پایدارتری را پیدا کرد.

مرتضوی با ابراز اینکه سایر استان‌ها به عملکرد شوراهای کلان‌شهرها به‌ویژه اصفهان نگاه ویژه‌ای دارند، گفت: اصفهان محل رفت‌وآمد مسئولین مختلف است و تأثیرپذیری از نگاه و عملکرد و نحوه تصمیم‌گیری شورای شهر اصفهان در سایر شهرها و روستاها انعکاس خود را نشان می‌دهد و در بخش‌های مختلف این تأثیرپذیری را می‌بینیم حتی با این جزئیات که یک نماد در روشنایی شهر استفاده می‌شود، در شهرهای کوچک تأثیرگذاری آن دیده می‌شود  که این خود فرصتی برای تعامل و هماهنگی میان شوراها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به رویکردهای متناسب دغدغه‌مند شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی، نگاه به ظرفیت‌سازی تأمین انرژی، توجه به منابع آب، مصرف بهینه آن و مباحث صرفه‌جویی آب و ارائه کمک فکری به مدیریت استان در حوزه آب و توجه به مباحث حمل‌ونقل عمومی نشان‌دهنده نگاه عمیق شورای ششم به مسائل شهر و استان است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در این دوره از شورای اصفهان به مسائل شهری نگاه عمیق و ویژه‌ای شکل گرفته و این یک اتفاق مبارک است، اگر مدیریت شهری برای خط دوی مترو وقت بگذارد نسبت به ایجاد شهر کارگاهی در معابر و خیابان‌ها، اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: شورای شهر اصفهان علی‌رغم هزینه‌های اجتماعی به‌دنبال کارهای ریشه‌ای و عمیق رفته‌ و در این راستا تصمیمات خوبی در حوزه سلامت و گردشگری اتخاذ کرده است که جای تقدیر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/170/+

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم