Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:30:45 GMT

فروش فراتر از انتظار نسخه کمیاب «افسانه زلدا»

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۶۶۸

فروش فراتر از انتظار نسخه کمیاب «افسانه زلدا»

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک نسخه بازنشده از بازی افسانه زلدا برای نینتندو که ۳۴ سال پیش به بازار عرضه شده بود، این آخر هفته در حراجی هریتج آکشنز شهر دالاس به قیمت ۸۷۰ هزار دلار فروخته شد.

به گفته متولیان حراجی، این بازی نسخه‌ای کمیاب از یک مجموعه تولید محدود است که ساخت آن اواخر سال ۱۹۸۷ کلید خورد و تنها چند ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه زلدا یک بازی معروف در سبک فانتزی و ماجراجویی است که اولین بار در سال ۱۹۸۶ منتشر شد.

والری مک‌لکی (Valarie McLeckie) کارشناس بخش بازی‌های ویدئویی حراجی هریتج با انتشار یک بیانیه در این باره گفت: افسانه زلدا شروع یکی از مهمترین سری بازی‌های حماسی در صنعت بازی‌های ویدئویی است و اهمیت تاریخی دارد. این بازی نگین کلکسیون هر مجموعه‌داری خواهد بود.

آوریل امسال (فروردین- اردیبهشت ۱۴۰۰) یک نسخه کمیاب از بازی ویدئویی قارچ خور که در سال ۱۹۸۶ خریداری شده و از آن زمان تاکنون در یک کشو دست‌نخورده و بازنشده باقی مانده بود، در همین حراجی به قیمت ۶۶۰ هزار دلار چکش خورد.  

برچسب‌ها بازی‌های رایانه ای حراج خبرگزاری آسوشیتدپرس بازی های ویدئویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای حراج خبرگزاری آسوشیتدپرس بازی های رایانه ای حراج خبرگزاری آسوشیتدپرس بازی های ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 افسانه پاکرو هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر تولد ۴۱ سالگی خود را جشن گرفت. او در فیلم های سینمایی دلتا ایکس، دو عروس، شبکه، شیر و عسل، زندگی شیرین، رؤیای خیس، محکومین بهشت، بیخوابی اسب‌ها و محاکمه نقش آفرینی داشته است. تصاویر این جشن را به همراه سکانس‌هایی از فیلم رویای خیس که او را مشهور کرد، می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • نرخ فقر در نوار غزه از ۹۰ درصد نیز فراتر رفت