Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:10:02 GMT

طراحی وب سایت فروشگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۸۰۸

طراحی وب سایت فروشگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه

طراحی وب سایت فروشگاهی یکی از نیاز های جامعه امروز است. برای اینکه طراحی وب سایت حرفه ای داشته به تیم حرفه ای سفارش وب سایت خود را بدهید تا قیمت طراحی وب سایت شما منصفانه باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویراسگال کارو،  طراحی وب سایت فروشگاهی در بازار پر هیاهوی چندین سال پیش، هیچ جایگاهی نداشت. بسیاری از مردم نمی توانستند تصویر دقیقی از نیازی که به سفارش وب سایت وجود دارد را داشته باشند، چون هم استفاده از اینترنت و فضای مجازی به این حد گسترده نشده بود و هم اینکه تعداد کثیری از افرادی که در آن زمان دارای شغل و کسب و کار بودند با توجه به دیدگاه های سنتی خود، هیچ درکی از اینترنت نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروزه که طراحی وب سایت حرفه ای جای خود را پیدا کرده و می توان گفت که سفارش وب سایت بالا رفته، بسیاری از افراد هستند که می خواهند قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی را بدانند. برای اینکه بیشتر با این مبحث آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که در ابتدا اجزای یک سایت را با هم مرور کنیم و بگوییم که کدام یک از این اجزاء و ویژگی ها می تواند برای برآورد هزینه قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

اجزای یک وب سایت

در هنگام سفارش وب سایت باید بدانید که یک وب سایت اصولاً دارای صفحات خانه، بلاگ، درباره ما و تماس با ما می باشد. البته معمولاً در طراحی وب سایت حرفه ای این نکته را در نظر می گیرند که این سایت دارای هدفی است و می خواهد محصول، خدمات و یا اطلاعاتی را به مخاطب خود ارائه دهد. بنابراین صفحات دیگری مانند محصولات، فروشگاه و یا آرشیو نیز می توانند متناسب با محتوا و هویت سایت و با توجه به سفارش وب سایت در سایت گنجانده شوند. در نتیجه به طور کلی می توانیم انواع وب سایت را به چند گروه کلی سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی، فروشگاهی پیشرفته و سفارشی تقسیم بندی کنیم. که البته بیشتر سفارش وب سایت های موجود با گرفتن قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی و استعلام آغاز می شود.

اینکه شما کدام یک از این انواع وب سایت را نیاز دارید و با توجه به سفارش وب سایت ای که می دهید هزینه هایی را در پی خواهید داشت برای مثال قیمت طراحی وب سایت حرفه ای فروشگاهی از طراحی وب سایت حرفه ای شخصی و یا شرکتی به طور استاندارد بالا تر است. تمامی این انواع سایتی که معرفی شد یکسری امکانات و ویژگی های پایه دارند اما ممکن است  شما بخواهید ویژگی را که خارج از عرف می باشد را برای سایت خود داشته باشید در این صورت قیمت ها به طور المانی و سفارشی محاسبه خواهند شد.

ویژگی های یک طراحی وب سایت فروشگاهی 

یک طراحی وب سایت حرفه ای فروشگاهی می تواند به میزان قابل توجهی به فروش شما بی افزاید. بنابراین باید در هنگام سفارش وب سایت خود در انتخاب تیم و یا شرکت طراح بسیار دقت کنید تا هنگامی که قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی خود را پرداخت می کنید در قبال آن خدماتی منصفانه ای را نیز دریافت کرده باشید. متاسفانه کار کردن با افراد سود جو و غیر معتبر می تواند عواقبی را برای وب سایت فروشگاهی شما داشته باشد. 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی و یا  به طور کلی سفارش وب سایت هایی از این دست باید به شدت به آن دقت شود، محصولات است. محصولات باید دارای عکس های بسیار خوب باشند و همچنین باید اطلاعات محصول نیز کامل و جامع باشد. مورد دیگری که باید به آن دقت شود یک درگاه پرداخت امن و مطمئن می باشد. مشتریان شما باید بتوانند به طراحی وب سایت فروشگاهی شما اطمینان کنند و آن را برای خرید های خود انتخاب کنند.

این دو ویژگی می تواند بر روی قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی تاثیرگذار باشند به خصوص عکس برداری محصولات و بهینه سازی محتوا که در طراحی وب سایت حرفه ای بسیار مهم است. نکته دیگری که  در هنگام سفارش وب سایت و در طراحی وب سایت حرفه ای باید به آن بسیار دقت داشت، استفاده از طراحی مینیمال و مدرن می باشد. کاربران شما نباید برای پیدا کردن محصولات یا خدمات شما و یا حتی خرید کردن گیج بشوند. و در آخر قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که طراحی باید به قدری کاربر محور باشد که هر کسی بتواند به راحتی با آن کار کند.

قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی

سفارش طراحی وب سایت خود را به چه شرکتی بسپاریم؟

بسیاری از افراد هستند که در حوزه طراحی وب سایت حرفه ای در حال فعالیت هستند. و طبیعتاً بنا به شرایط و سیاست های کاری که برای هر شرکت منحصر به فرد است قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی می تواند متفاوت باشد. این تفاوت می تواند در زبان برنامه نویسی باشد و یا موارد دیگری که قبلا در مورد آن صحبت کرده ایم.

 یکی از شرکت هایی که در زمینه طراحی وب سایت حرفه ای فعالیت می کند، شرکت ویرا سگال کارو می باشد. شاخه اصلی فعالیت این شرکت هوش مصنوعی می باشد و به صورت هم زمان دپارتمان طراحی شرکت در حال طراحی وب سایت فروشگاهی، شرکتی و شخصی می باشد. پرسنل مجرب این شرکت می توانند بهترین قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی را برای سفارش وب سایت شما ارائه دهد. شما می توانید با برقراری ارتباط با این شرکت از طریق راه هایی که در پایین معرفی شده با کارشناسان و متخصصین این شرکت تماس حاصل کنید.

سفارش وب سایت

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید مطهری، پلاک ۴۷۲، طبقه ۴

شماره تماس:  88809098-021 | 5273491-0912

آدرس وب سایت: com.طراحی-سایت-فروشگاهی

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت طراحی سایت سایت فروشگاهی طراحی وب سایت حرفه ای سایت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت

مهدی نقدی، فرماندار شفت همزمان با آغاز کشت برنج در شالیزار‌های این شهرستان از ۲ مجموعه بانک نشاء گلخانه‌ای و سنتی در روستای لَختَکی بازدید کرد.

او با بیان اینکه شهرستان شفت دارای ۷ بانک نشاء برنج است، گفت: در نظر داریم در آینده نزدیک با حمایت آن را به سقف ۱۰ واحد برسانیم.

فرماندار شفت تصریح کرد: حدود ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری این شهرستان به صورت مکانیزه نشا می‌شوند و همچنین بیش از ۱۱۰ دستگاه نشاکار در فصل کشت برنج در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

محمدرضا یوسف نژاد، مدیر جهاد کشاورزی شفت هم در این بازدید حمایت و ترغیب کشاورزان به ایجاد بانک نشاء برنج را از مهمترین برنامه‌های این اداره اعلام کرد.

به گفته او، کشت مکانیزه برنج ضمن اینکه از لحاظ هزینه‌ای مقرون به صرفه است باعث بالا رفتن میزان تولید نیز می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شفت افزود: کاهش سختی کار، صرفه جویی در وقت و انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش محصول، افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های تولید و تهیه نشاء سالم و عاری از افت و بیماری از مهمترین مزایای کشت مکانیزه برنج است.

شهرستان شفت در ۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین