Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@01:09:48 GMT

بازیگر زن سرشناس به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۸۹۸۸۸

بازیگر زن سرشناس به کرونا مبتلا شد

لئا سیدو بازیگر فیلم «گزارش فرانسوی» به علت ابتلا به کرونا نمی‌تواند در اکران‌های این فیلم در جشنواره کن حضور داشته باشد.

به گزارش ایمنا، لئا سیدو بازیگر فیلم سینمایی جیمز باند که قرار بود در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کند به کرونا مبتلا شده است. این در حالی است برگزار کنندگان جشنواره کن در تلاش هستند که کرونا را در این جشنواره کنترل و از شیوع آن جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار فیلم از این بازیگر فرانسوی در جشنواره نمایش داده می‌شود که سه مورد از آن‌ها در بخش رقابتی است. با ابتلای او به کرونا هالیوود ریپورتر مدعی شد که این بازیگر قطعاً حضور در اکران فیلم «گزارش فرانسوی» را از دست می‌دهد. یکی از نمایندگان این بازیگر می‌گوید او به طور کامل واکسینه شده بوده و هیچ علائمی از بیماری نداشته، اما مبتلا بوده است.

بزرگترین رویداد سینمایی جهان از ششم ژوئیه آغاز به کار کرده و با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل بحران سلامتی ایجاد شده، ستارگان زیادی را از سراسر جهان گرد هم آورده است. دوره گذشته این جشنواره به دلیل همه گیری کرونا لغو شد. با وجود اینکه واکسیناسیون در فرانسه در حال انجام است و برگزار کنندگان اقدامات سفت و سختی را برای آزمایش حاضران انجام می‌دهند، میزان مبتلایان در فرانسه در حال افزایش است. استفاده از ماسک نیز در سالن‌های سربسته جشنواره الزامی است.

روز گذشته بود که نماینده‌ای از جشنواره فیلم کن اعلام کرد به طور میانگین روزانه سه مورد مبتلا به کرونا پیدا می‌شود که فوراً باید به قرنطینه بروند. تیری فرمو، دبیر جشنواره فیلم کن نیز روز شنبه اعلام کرد که روزانه ۴ هزار نفر مورد آزمایش قرار می‌گیرند و در روز جمعه هیچ تست مثبتی به ثبت نرسیده است.

کد خبر 506554

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کن جهان فیلم سینمایی ماسک هالیوود ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا و هنرمندان جشنواره کن2021 جشنواره کن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال