Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی وزارت بهداشت با توجه به شتاب بیشتر فرآیند واکسیناسیون در سراسر کشور در هفته جاری، از هموطنان عزیز خواست ضمن پرهیز از حضور بدون نوبت در پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، برای نوبت گیری حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و منتظر دریافت پیامک برای مراجعه باشند.

به گزارش ایمنا، به نقل از وبدا، در این اطلاعیه با اشاره به فعالیت پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، مشارکت حداکثری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی جهت سازماندهی و توسعه ظرفیت اجرای برنامه ملی واکسیناسیون بر اساس جمعیت تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی و ضرورت همکاری درون بخشی همه معاونت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مورد تاکید و تقدیر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با توجه به اینکه از واکسینه کردن مراجعه کنندگان بدون نوبت پرهیز خواهد شد، بر ثبت و تزریق واکسن افراد دارای نوبت با کمترین تأخیر زمانی نسبت به زمان نوبت دهی، تاکید می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پرهیز جدی از نوبت دهی دستی در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر، در تمامی سامانه‌های سطح یک توسط راهبر سیستم به منظور نوبت دهی هوشمند ثبت سریع ساعت فعالیت و ظرفیت روزانه پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون (مجموع ظرفیت روزانه تزریق نوبت اول و دوم) و همچنین استفاده از بارکدخوان یا اپلیکیشن موبایل توسط دانشگاه‌هایی که از سامانه سیب استفاده می‌کنند جهت تسهیل و تسریع در ثبت واکسن به عمل خواهد آمد.

کد خبر 506557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت نام واکسن کرونا پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی گفت: در راستای دستور وزیر بهداشت و با توجه به ماموریت مهم و جدید جوانی جمعیت (دستیابی به نرخ باروری ۲.۵) تقویت ساختار تشکیلاتی متناظر مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور امری ضروری بود که پس از بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته توسط معاونت‌های توسعه و بهداشت به جمع بندی نهایی رسید و ابلاغ شد.

وی بیان داشت: از جمله مواردی که در ساختار جدید به آن توجه ویژه شده است موضوع بازنگری گروه‌های سنی بود که با توجه به این اقدام و تقویت ساختاری صورت گرفته انتظار می‌رود شاهد رشد و شکوفایی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت پیش از این با عنوان دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس در معاونت بهداشت وزارت بهداشت فعالیت داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور