Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل تراکتور پرداخت و گفت که او با عصبانیت با بازیکنان برخورد می‌کرده است. - اخبار ورزشی -

علی اصغر عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حاشیه‌های داوری دیدار  تراکتور - گل‌گهر و اینکه توسط کرمانشاهی از زمین مسابقه اخراج شد، اظهار داشت: من در مورد کارت زرد اولی که گرفتم هیچ صحبتی نکرده و اعتراضی هم ندارم، چون جلوی حمله حریف را گرفتم و داور می‌توانست کارت زرد نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد کارت زرد دوم اما باید بگویم که داور تصمیمی اشتباه گرفت، چون من هیچ خطایی در آن صحنه مرتکب نشدم. اگر بازی را نگاه کنید محمد عباس‌زاده با یک چرخش به هم‌تیمی خود پاس می‌دهد و سپس پای این بازیکن به پای من برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: نمی‌دانم چرا داور بعد از این صحنه به من کارت داد تا از زمین اخراج شوم و طبیعتاً این اتفاق در تیم ما تأثیر منفی داشت. من واقعاً بابت این تصمیم کرمانشاهی تعجب کرده بودم و نمی‌دانم وی چرا چنین قضاوتی انجام داد! کرمانشاهی در زمین بازی بسیار عصبانی بود و مدام به بازیکنان کارت می‌داد. نمی‌دانم چرا او چنین شرایطی داشت. ما در این بازی تیم برتر میدان بودیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم، ولی تصمیمات داور در نتیجه تأثیرگذار بود.

افسری: کرمانشاهی فرار رو به جلو می‌کند/ به عاشوری گفت تو را اخراج می‌کنم!

 

هافبک گل‌گهر در واکنش به صحبت‌های کرمانشاهی که گفته است نفرات روی نیمکت این تیم به وی فحاشی کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان حراست آنجا حضور داشتند و آنها به هیچ عنوان نگفتند که نیمکت ما به داور فحاشی کرده است. من نمی‌دانم چرا کرمانشاهی با عصبانیت سوت می‌زد و لحن صبحت‌های او و حرف‌هایی که می‌زد به هیچ عنوان در شأن یک داور نبود. این درست است که سوت را به داور می‌دهند، ولی این شایسته نیست که داور مسابقه هر کاری دلش بخواهد در زمین انجام دهد.

عاشوری در پایان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد. در ضمن ما باید خیلی از چیزها را در فوتبال خودمان درست کنیم. ما باید ظرفیت پذیرفتن اشتباهات را داشته باشیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر قبول کنیم که در یک کار اشتباه کرده‌ایم. تیم ما بابت داوری در چند مسابقه لطمه دیده است و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد قطعاً الان جایگاه بهتری داشتیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • کارت زرد دوم برای سروش رفیعی و اخراج از زمین (نساجی 0-1 پرسپولیس)
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت