Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان گفت: رشد متوسط سالیانه مبلغ طرح‌های پژوهشی کاربردی دانشگاه اصفهان به‌منظور رفع مشکلات صنعت و جامعه طی سه سال اخیر، بیش از ۳۰ درصد بوده‌است.

آرش شاهین امروز (یکشنبه- ۲۰ تیرماه) در نشست خبری در دانشگاه اصفهان، با اشاره به فعالیت ۳۶ گروه پژوهشی در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: در طول هشت سال گذشته بیش از ۸۰۰ طرح کاربردی به ارزش بالغ بر ۳۹۸ میلیارد ریال به‌منظور توسعه ارتباط با صنعت و جامعه و حل مشکلات صنایع و سازمان‌ها توسط دفتر ارتباط با صعنت و جامعه دانشگاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متوسط رشد سالیانه مبلغ طرح‌های پژوهشی کاربردی به‌منظور رفع مشکلات صنعت و جامعه حداقل ۲۰ درصد (رشد متوسط سالیانه طی سه سال اخیر، بیش از ۳۰ درصد) بوده‌ است.

مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان، گفت: ۴۱۰ پیشنهاده تقاضا محور و ۱۰۷ تعداد پیشنهادهای پژوهشی ارسال‌شده در قالب حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بوده و ۱۰۶ تفاهم‌نامه‌ در دانشگاه اصفهان منعقد شده است.

شاهین برگزاری بیش از ۸۶ کارگاه علمی- پژوهشی حضوری و ۳۷ کارگاه کاربردی علمی- پژوهشی مجازی و برگزاری ۱۵۱۸ عنوان دوره مشترک دوره‌های کارآموزی- مهارت آموزی فارغ التحصیلان را از دیگر برنامه های دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه اصفهان در هشت سال گذشته اعلام کرد و گفت: ۶۰ شورای ارتباط با صنعت و جامعه به‌منظور گسترش تعاملات با صنعت و جامعه نیز برگزار شده است.

وی  خاطرنشان کرد: شبکه سلامت در استان اصفهان با همکاری دانشگاه اصفهان، علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان تشکیل شده و اکنون در مرحله فراخوان دوم است و از طرح های آینده دار با اعطای گرنت پژوهشی حمایت می‌شود.

توسعه فضای ساختمانی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان از ۶۰۰ به ۱۳۰۰ مترمربع

همچنین محمد علی اسدالهی- رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان در این نشست با بیان اینکه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان با هدف کاربرد بهینه دستگاه های تحقیقاتی در زمینه های مختلف آموزشی و پژوهشی دانشگاه و خدمات رسانی به موسسات خارج از دانشگاه در اردیبهشت ماه سال۱۳۸۲ تاسیس شد، اظهار کرد: تاکنون ۸۰ هزار نمونه در این آزمایشگاه آنالیز شده است.

وی خبر داد: خرید تجهیزات آزمایشگاهی از محل نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی ساخت ایران  از سال ۱۳۹۲-۱۴۰۰ برای کل دانشگاه به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

به گفته اسدالهی، خرید دستگاه های آزمایشگاهی جدید خارجی  برای آزمایشگاه مرکزی مانند DSC، STA، ICP-OES و TOC Analaysis انجام شد و دستگاه های آزمایشگاهی خارجی که قبلا برای آزمایشگاه مرکزی خریداری شده بود مانند ۳Axial RMS و XPS نصب و راه اندازی شد.

رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان همچنین از توسعه فضای ساختمانی آزمایشگاه مرکزی  از ۶۰۰ مترمربع به ۱۳۰۰ مترمربع خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اصفهان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان ارتباط با صنعت و جامعه جامعه دانشگاه دفتر ارتباط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند