Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:08:33 GMT

انواع سئو چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۰۷۹۶

خبرگزاری آریا- سئو سایت از جمله مهم‌ترین کارهایی است که توسط افراد و شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود. خیلی از کسب و کارها برای رشد خود در فضای دیجیتال به سمت سئو می‌روند. اما سئو چیست و چه انواعی دارد؟ شما با اطلاع از انواع سئو، می‌توانید برای سفارش و اجرای خدمات سئو در کسب و کار خود بهتر اقدام کنید.

سئو  on page

احتمالا شما با این نوع خدمات سئو آشنایی دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سئو داخلی شامل همه چیزهایی می‌شود که هنگام بازدید کاربر از سایت شما می‌بیند. در بیشتر اوقات منظور همان سئو محتوا است. سئو داخلی موثر روی محتوای با کیفیت و مفید کارساز است. محتوایی که بخواهد رتبه و امتیاز خوبی دریافت کند باید مشکلی از دیگران را حل کند و تا حد امکان از دیگر منابع بهتر باشد.

اطلاعاتی که شما در اختیار دیگران می‌گذارید باید درجه یک و منحصر به فرد باشد. مهم‌ترین قسمت از سئو داخلی اطمینان از عالی بودن محتواست. اما عوامل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود یک صفحه بتواند جایگاه خوبی را در نتایج جستجو کسب کند. استفاده از کلمات کلیدی عامل بسیار مهمی است. اگر در حال نوشتن مطلبی هستید اطمینان پیدا کنید که کلمات کلیدی شما کاملا مطابق با اهداف‌تان بهینه شده است. این مسأله می‌تواند سئو سایت شما را تقویت کند. برای مثال قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان، آدرس صفحه، پاراگراف اول و حداقل در یکی از زیر عناوین ایده بسیار جذابی است. البته سئو داخلی فراتر از کلمات کلیدی است. داشتن سایتی که کاربران برای گردش در آن دچار سردرگمی و مشکل نشوند، به تجربه کاربری و در نهایت سئو سایت کمک زیادی می‌کند.

سئو  off page

تعریف سئو خارجی کمی مشکل است. بهینه کردن پیوند‌های خارج از سایت دشوارترین و مهم‌ترین مسأله است. دریافت لینک خارجی به سایت شما کمک می‌کند تا در گوگل رتبه خوبی بگیرد زیرا گوگل سایت شما را به عنوان یک منبع و مرجع معتبر به کاربران نشان می‌دهد.

دریافت لینک خارجی از سایت‌های معتبر می‌تواند تفاوت زیادی در رتبه‌بندی سایت شما ایجاد کند، اما به‌طور قطع می‌توان گفت گرفتن لینک خوب تاثیر مثبتی در رتبه سایت شما خواهد داشت.

شبکه‌های اجتماعی نیز مسیر خوبی برای دریافت بک لینک سایت است. اگر کاربران در مورد مطالب شما از فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین یا هر شبکه مجازی دیگر صحبت می‌کنند، موتورهای جستجو شما را به دیگران پیشنهاد می‌دهند. برای موفقیت در این صفحه‌ها باید محتوای خوب تولید کنید و در کنار آن زمان و تلاش زیادی برای تبلیغات و معرفی کردن خود اختصاص دهید. ایجاد پل ارتباطی با بلاگر‌ها، روزنامه نگاران، اینفلوئنسرها و وب‌سایت‌های مرتبط به دریافت بک لینک و بهبود سئو سایت کمک زیادی می‌کند. سئو خارجی بخشی از خدمات سئو محسوب می‌شود که خیلی از افراد آن را نادیده یا کم اهمیت می‌انگارند.

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال می‌تواند در زیر مجموعه سئو داخلی نیز قرار بگیرد اما این بهینه سازی مربوط به عواملی می‌شود که در پس زمینه سایت عمل می‌کنند. برای مثال موتورهای جستجو به طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا امتیاز بهتری می‌دهند، سرعت صفحه نیز می‌تواند عامل مهم دیگری باشد. صفحه‌ای که به آرامی بارگیری می‌شود، بازدیدکنندگان خود را از دست خواهد داد و دچار پنالتی گوگل می‌شود. بهینه سازی فرمت تصاویر، استفاده از https، کش کردن اطلاعات، بارگذاری نقشه سایت و دیگر عوامل فنی به شما در سئو سایت کمک می‌کند.

از جمله خدمات سئو تکنیکال که باید برای موتورهای جستجو انجام شود، آسان کردن ایندکس اطلاعات برای خزنده‌هاست. به روز شدن مستمر فایل robots.txt به این کار کمک می‌کند. انجام سئو تکنیکال کمی دشوار و ترسناک به نظر می‌رسد. شاید در مقایسه با دیگر انواع بهینه سازی، قیمت سئو تکنیکال بیشتر باشد اما برای داشتن سایتی جذاب و معتبر به آن نیاز دارید.

سئو محلی

در حالی که بسیاری از کسب و کارها فقط به فضای آنلاین اهمیت می‌دهند سئو سایت local به هزاران شرکت با مکان فیزیکی مشخص کمک می‌کند. شما در چندین مرحله می‌توانید بهینه سازی محلی را برای کسب و کار خود فعال کنید. اطمینان پیدا کنید که کسب و کارتان در گوگل اکانت و حساب مشخص داشته باشد. به روز بودن نام، آدرس دسترسی، شماره تلفن، ساعت کاری، مکان دقیق روی گوگل مپ و دیگر اطلاعات مفید به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر شما را پیدا کنند. خدمات سئو محلی به این‌ها خلاصه نمی‌شود و شما باید از عکس‌ها، توضیحات و نظرات کاربران برای بیشتر معرفی کردن خود استفاده کنید. گرفتن رتبه در سئو محلی آسان نیست، بنابراین مشاغل فیزیکی باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

سئو یوتیوب

سئو یوتیوب نوع خوبی از بهینه سازی است که می‌تواند تفاوت زیادی در میزان بازدید چنل‌های یوتیوبی ایجاد کند. در صورتی که کسب و کار شما از موتور جستجو یوتیوب نیز استفاده می‌کند باید به فکر سئو سایت یوتیوب نیز باشید. انجام خدمات سئو یوتیوب تفاوت زیادی با همان روشی که برای سایر موتورهای جستجو انجام می‌دهید، ندارد.

داشتن ویدیو جذاب با طراحی و داستان سرایی خوب نقش اول را در این نوع از سئو ایفا می‌کند. دریافت نظرات و اشتراک گذاری‌های بیشتر، می‌تواند تعداد دنبال کنندگان شما را افزایش دهد. عنوان و توضیحات ویدئو شما باید توصیف دقیقی از محتوای ویدئو ارائه کند. توضیحات طولانی‌تر و غنی از کلمات کلیدی (به طوری که شامل keyword stuffing نشوید) و استفاده از هشتگ‌های مرتبط به پیدا شدن محتوای شما در سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند. ویدیوهای آموزشی همواره بازدید بالایی دارند و می‌توانید از آن‌ها برای دریافت بک لینک و بهبود سئو خارجی کمک بگیرید. سئو یوتیوب ممکن است در دل سئو خارجی یا سئو شبکه اجتماعی قرار بگیرد.

خدمات سئو سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس

شما برای انجام خدمات سئو سایت چه می‌کنید؟ اعتماد کردن به شرکت‌های مختلف سخت است اما در صورتی که سابقه و رزومه کاری موفق وجود داشته باشد، مسیر هموار می‌شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس از جمله شرکت‌هایی است که سئو سایت را به شکل کاملاً اصولی و درست انجام می‌دهد. قیمت سئو هزینه‌های مستمر و متناسب با حجم کار شماست و نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. حضور در فضای آنلاین به تنهایی نمی‌تواند باعث دیده شدن و موفقیت کسب و کار شما شود، اما با انجام بهینه سازی سایت و شبکه اجتماعی می‌توانید جایگاه واقعی خود را به دست بیاورید. برای آشنایی با خدمات سئو به سایت منتوریکس مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سئو موتورهای جستجو کلمات کلیدی بهینه سازی سئو داخلی خدمات سئو سئو خارجی کسب و کار سئو سایت سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است

ناصر چیتگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سایت ۲۴۰ هکتاری گناباد بزرگترین سایت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی است اظهار کرد: پنج هزار واحد مسکونی در این سایت احداث می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد از واگذاری حدود یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین از این سایت به متقاضیان دارای شرایط بر اساس قرعه‌کشی خبر داد و افزود: در این زمین‌ها که هر قطعه به دو نفر واگذار شده است در مجموع دو هزار و ۱۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن گناباد در ۱۲ سایت در حال اجرا است گفت: ۹۷۰ واحد نهضت ملی مسکن گناباد در مرحله پی ریزی (فوندانسیون)، ۵۲۰ واحد اسکلت بندی و سقف و همچنین ۲۰۰ واحد نازک کاری و مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری نهضت ملی مسکن گناباد ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

کد خبر 6089779

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳
  • نمای سنگ بهتر است یا آجر نسوز نما؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • ۲۱۸ هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شد