Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:18:39 GMT

مانع‌زدایی در حوزه اقتصادی را در پیش گرفته ایم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۰۸۸۷

مانع‌زدایی در حوزه اقتصادی را در پیش گرفته ایم

گروه استان‌ها - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ضمن تأکید بر لزوم اهتمام در رفع موانع کسب و کار گفت: تعزیرات حکومتی تمام تلاش خود را در راستای مانع‌زدایی به کار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان, غلامرضا صالحی ظهر امروز در جمع رئیس و جمعی از کارکنان اداره تعزیرات شهرستان کاشان ضمن اشاره به گستردگی کاری تعزیرات حکومتی اظهار داشت: پیش‌بینی شده است از شهرستان‌های استان اصفهان بازدید به عمل آورده شود و امروز مقصد ما دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره به تعریف شرح وظایف در حوزه‌های مختلف افزود: اصناف برای ما از قدیم‌الایام مورد اعتماد بودند اما با نظارت خود بر اصناف اگر متخلفی بخواهد اقدامی انجام دهد مطابق قانون با آن برخورد می‌شود چراکه این موضوع خواسته خود اصناف است و در تلاش هستیم در کمترین زمان جوابگوی افراد باشیم.

پشتیبانی و مانع‌زدایی از ساخت داخل شناور در دستور کار سازمان بنادراستاندار خراسان جنوبی: مانع‌زدایی و پشتیبانی محور کار در ستاد توسعه خاوران استرئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان: آیت الله رئیسی به دنبال مانع‌زدایی و رونق اقتصادی است/ رئیسی برای خدمت آمده و از تخریب سایرین نگرانی ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ضمن اشاره به شعار سال مبنی بر "تولید پشتیبانی‌ها مانع‌زدایی‌ها" ابراز داشت: تعزیرات حکومتی با تلاش‌های خود در حوزه اقتصادی در نظر دارد که در حوزه مانع‌زدایی تمام تلاش خود را به کار بگیرد و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه در حوزه تعزیرات در نظر داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته مانع‌زدایی در حوزه اقتصادی را در پیش بگیریم، گفت: موانع ما در حوزه کسب و کار است و یقینا اقدامات ما در زمینه برخورد با متخلفان به حوزه کسب و کار کمک می‌کند و در زمینه تحقق شعار سال قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل