Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوچرخه‌سواری بعدازظهر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع که روسای هیئت‌های استانی حضور نداشتند و به صورت وبیناری در آن شرکت کردند، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و دیگر اعضا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رشیدی در این مجمع گفت: فدراسیون روی هم به پیمانکار ساختمان جدید، شرکت توسعه و ... مبلغ 27 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهکار است. ما در حال حاضر مستأجر شرکت توسعه هم هستیم. همچنین اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعلام کرده که ایران 25 هزار فرانک بدهی دارد و باید پرداخت شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی چند هفته اخیر ، عنوان کرد: آسفالت دور ورزشگاه آزادی به مسافت 9 کیلومتر و حجم 3300 تن، مبلغ  20 میلیارد تومان هزینه برای شهرداری منطقه داشت. من قول این کار را داده بودم و با کار شبانه روزی این اتفاق با کمک شهرداری رخ داد. در ادامه، مجمع گزارش حسابرس خوانده و مطلوب دانسته شد.

وی همچنین به ساختمان در حال احداث فدراسیون اشاره کرد. خزانه‌دار هم درباره عدم تمدید قرارداد با پیمانکار گفت که این اتفاق در زمان سرپرستی افشین داوری صورت نگرفت. وی همچنین عنوان کرد که از سال 97 به بعد اظهارنامه مالیاتی وجود ندارد و رسیدگی به موارد مالیاتی نشده است.

در ادامه گزارش حسابرس و خزانه‌دار مورد تایید اعضا قرار گرفت. خزانه‌دار همچنین اعلام کرد که حدود 5.1 میلیارد تومان از وزارت ورزش، بیش از یک میلیارد از کمیته المپیک، نزدیک به 300 میلیون از کمیته پارالمپیک و بیش از  200 میلیون از درآمدهای اختصاصی، پول وارد فدراسیون دوچرخه‌سواری شده است. احمدی معاون وزیر هم گفت که میزان درآمد اختصاصی بسیار کم و پایین است. 

در ادامه بازرس فدراسیون گزارش خود را ارائه کرد. وی گفت که انحراف مالی خاصی در گزارش‌ها دیده نمی‌شود. همچنین فقط دو جلسه هیئت رئیسه در سال گذشته تشکیل شد که در همان دو جلسه نیز اعضای اصلی و خارج از فدراسیون حضور نداشتند، پس به نظر می‌رسد باید در خصوص اعضا یک تجدید نظر صورت بگیرد. 

وی عنوان کرد: مکاتبات با اتحادیه جهانی در زمان حضور خالقی در روابط بین‌الملل حذف شده که من این موضوع را با حراست در میان گذاشته‌ام. البته ممکن است دوباره این اتفاق بیفتد، بنابراین فدراسیون باید فکری در این باره کند. 

رونمایی از بدهی 27 میلیاردی فدراسیون دوچرخه‌سواری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین