Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، رضا رجبی در ابتدا به طرفداری گفت:

وضعیت استقلال در شبکه های اجتماعی و کانون های هواداری هم خراب است. مددی در خانه اش هم تصمیمات خود محورانه نمی گیرد اما در استقلال هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد. آقای مددی اگر فریادشیران بدون مشکل بود چرا هیات مدیره مصوب کرد او را از سمت قبلی اش کنار بگذاری؟ او را برداشتی و دوباره معاون اجرایی باشگاه کردی؟ چنین تصمیماتی خیلی عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی در ادامه گفت:

آقای مددی به خاطر شخصیت خودت هم شده استقلال را رها کن و برو! حتما که نباید کار به برخورد فیزیکی بکشد! فریاد شیران را از در بیرون کردی از پنجره آمد تو! شما ۳۰ میلیون هوادار را ناراضی کرده ای، این هوادار چه گناهی دارد که به خاطر سیاست های شما غمگین شود؟

رجبی افزود:

کادر فنی تا الان هم شق القمر کرده است. بازیکنان به خاطر مردم و مرام و معرفت شان بازی می کنند و خدا هم کمک شان می کند که نتیجه می گیرند. این نتایج به نوعی تو دهنی به برخی افراد در باشگاه است چون آنها راضی به نتیجه گرفتن استقلال نیستند! مددی آمد مهرانپور را که از زمان سایپا با او رفاقت دارد بالای سر امیدها گذاشت و آرش برهانی که اسطوره باشگاه هست را محدود کرد. شنیده ام برهانی دیگر اجازه ورود به تمرین را هم ندارد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:

اوضاع بدی در استقلال حکمفرماست. از ناهار معلوم است شام چیست! از مددی می خواهم این سمت را ول کند اگر هم نمی رود حداقل تصمیمات درست بگیرد. زمانی ما بدون یک ریال برای این باشگاه بازی کردیم و از پرچم مقدس آن دفاع کردیم. پای من ۲۰۰ بخیه خورده است و نمی توانم راحت راه بروم، مددی چه بلایی سر باشگاهی که ما زندگی مان را فدایش کردیم آورده است؟

رضا رجبی عنوان کرد:

از سلطانی فر می خواهم حداقل در آخرین روزهای این دولت کار مثبتی برای استقلال انجام دهد و این باشگاه را سر و سامان بدهد تا دعای خیر همه ما پشتش باشد. در آخر هم برای بچه های استقلال آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در دربی حذفی موفق باشند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش جام جم آنلاین از هلث دی نیوز، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901445

دیگر خبرها

  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است