Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد گودرزیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال ۶۰ میلیارد و ۲۶ میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

وی اظهار داشت: مجنوع این اعتبارات از سه محل سرمایه انسانی، توازن و اعتبارات جرایم رانندگی تامین شده است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: این اعتبارات در راستای اجرای  ۴۸ پروژه عمرانی این شهرستان که در ۱۵ فصل و برای ۲۱ دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزیان اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر نسبت به جذب اعتبارات فوق اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: این اعتبارات استانی بوده و اعتبارات ملی شامل آن نمی‌شود.

برچسب‌ها بروجرد طرح های عمرانی اعتبارات لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد طرح های عمرانی اعتبارات بروجرد طرح های عمرانی اعتبارات لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان

تین نیوز

مسلم مخفی فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، اظهار کرد: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای همجوار کفایت نمی کند.

وی با اعلام این خبر که با پیگیری های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می دهد، اضافه کرد: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، یادآور شد: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

فرماندار همدان مطرح کرد: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی خاطرنشان کرد: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی