Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی اظهارکرد: مردم ایران علی‌رغم تهاجم‌های بی‌رحمانه در انتخابات ۱۴۰۰ به موقع حرف خود را زدند و انتخاب حماسی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در هوشمندی مردم خراسان‌جنوبی این نکته قابل تأمل است که نیروی کارآمدی که مردم ایران در سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند، آنان در ۱۵ سال قبل به عنوان عضو خبرگان رهبری شناسایی و برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با بیان اینکه پیروزی مردم ایران بر مدعیان خارجی جای تبریک و تقدیر دارد، ادامه داد: مدعیان خارجی دروغ و جنگ روانی بسیار انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه ما وراثت کریمه عفاف و حجاب ما است، گفت: نقل است از مسئول استعمارگری در الجزائر درباره چرایی مقابله با عفاف و حجاب پرسیدند که او پاسخ داد اگر حجاب و عفاف در کشوری از بین برود آنجا راحت تصرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ما منطق داریم و باید با منطق و استدلال این ارث با اهمیت را حفظ کنیم.

کد خبر 5255550

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه قطعی برق گرگان اردبیل ایلام عکس استانها زلزله واکسن کرونا اراک خراسان جنوبی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در 21 اردیبهشت و در 22 حوزه برگزار می‌شود؛ از این 22 حوزه، در 8 حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است