Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمینه اشتغال ۷۵ نفر از مددجویان با بازسازی کارگاه خیاطی ندامتگاه مرکزی کرج فراهم شد. خبرگزاری میزان - در راستای توسعه اشتغال پایدار مددجویان فضای کارگاه خیاطی ندامتگاه مرکزی کرج بازسازی شد و افزایش دو برابری یافت و با کمک خیرین چرخ‌های خیاطی جدید خریداری شد که این امر زمینه اشتغال مددجویان تا ۷۵ نفر را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: اشتغال ۵۵ درصدی زندانیان استان قزوین این کارگاه که در زمینه تولید پوشاک و محصولات سراجی با حضور مددجویان فعالیت دارد، ضمن آموزش به دیگر مددجویان در زمینه اشتغال و تأمین نیاز‌های داخل ندامتگاه‌های استان البرز تولیدات خود را به بازار مصرف عرضه می‌کند.

انتهای پیام/ برچسب ها: اشتغال زندانیان ندامتگاه کرج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشتغال زندانیان ندامتگاه کرج زمینه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی