Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@19:32:24 GMT

ممنوعیت ثبت طلاق در روز ملی ازدواج تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۲۶۵

ممنوعیت ثبت طلاق در روز ملی ازدواج تکذیب شد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم ثبت طلاق در روز ملی ازدواج (۲۱ تیر)، گفت: در خصوص عدم ثبت طلاق در روز ملی ازدواج هیچگونه بخشنامه یا ابلاغیه‌ای از سوی این وزارتخانه ارائه نشده است و موافق چنین اقدامی هم نیستیم چراکه منجر به اخلال در امور قضایی مردم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی تندگویان با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستور وزارت ورزش و جوانان برای عدم ثبت طلاق در روز ملی ازدواج (۲۱ تیر)، اظهار کرد: هیچ گونه دستوری از سوی این وزارتخانه در این راستا داده نشده است و هیچ منع قانونی برای ثبت طلاق در روز ملی ازدواج وجود ندارد و ما موافق چنین اقدامی نیستیم.


وی با بیان اینکه در سالهای گذشته بعضا به صورت نمادین عدم ثبت طلاق در روز ملی ازدواج اعلام می‌شده است، گفت: از نظر ما انجام این کار در سالهای گذشته هم درست نبود چراکه اینگونه حقوق و وقت مردم ضایع می‌شود، بنابراین امسال هیچ درخواستی از سوی وزارتخانه در این راستا داده نشده است.

تندگویان درپایان این را هم گفت که امیدواریم و توصیه می‌کنیم زوجین به حرمت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در تصمیم طلاق خود تجدید نظر کنند تا شاهد کاهش ثبت طلاق در این روز باشیم./ ایسنا

رشد ۵ درصدی ازدواج در ایران بعد از ۱۷ سال/ وجود ۱۰۰ زن به ازای هر ۱۲۲ مرد متقاضی ازدواج لایحه ناظر بر روند مطالبه اجرت‌المثل زوجه در ایام زوجیت روی میز دولت بهره‌مندی ۱۲ میلیون و ۶۳۰ هزار نفر از تسهیلات وام ازدواج حمایت ۱۳ میلیون تومانی از خانواده‌ها برای فرزند چهارم
 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!