Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@21:24:19 GMT

دو زن بین گزینه‌های دبیرکلی فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۲۸۱

گمانه زنی ها برای معرفی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال ایران بالا گرفته است و چند گزینه برای این کرسی مهم مطرح هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، تصور می‌شد امروز رئیس فدراسیون فوتبال، دبیرکل جدید را به هیات رئیسه معرفی کند اما این کار صورت نگرفت.

منصور قنبرزاده پس از حدود 4 ماه حضور در سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال خداحافظی کرد، اما برخلاف انتظار دبیرکل فدراسیون فوتبال به هیئت رئیسه معرفی نشد تا هنوز وضعیت این پست نامشخص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده شده گزینه‌هایی که بیشترین شانس را برای جانشینی قنبرزاده دارند، حسن کامرانی‌فر، رئیس فعلی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ، میرشاد ماجدی رئیس سابق کمیته آموزش و عضو فعلی هیات رئیسه فدراسیون، پریا شهریاری رئیس فوتبال ساحلی و معاون دبیرکل در چند دوره مختلف ، زهره هراتیان مسوول ایفمارک یا همان بخش پزشکی فوتبال و سازمان لیگ و چند چهره دیگر هستند.

یکی از شروط دبیرکلی فدراسیون فوتبال، تسلط کامل به زبان انگلیسی در سطح نگارش و مکالمه است چرا که کلیه نامه نگاری‌های خارجی و داخلی با امضای وی خواهد بود. همین شرط کار را برای انتصاب خیلی از گزینه ها دشوار کرده است.

در این باره گفته می‌شود نام هراتیان به دلایل مختلف از جمع حاضر خط خورده ولی سایر گزینه‌ها همچنان شانس دارند. علی خطیر چهره پرحاشیه فوتبال ایران و معاون سابق استقلال هم قبلا در بین گزینه ها بود اما به دلایل محرومیت از سوی کمیته اخلاق و کارنامه پرجنجالش کنار گذاشته شد.

برای نخستین بار است که زنان نیز بین گزینه های نهایی پست دبیرکلی در فدراسیون فوتبال ایران قرار می‌گیرند. اکنون فاطما سامورا دبیرکل فیفا هم یک زن سیاهپوست از آفریقاست.

در صورتی که جمع‌بندی نهایی امشب انجام شود، سرپرست دبیرکلی فدراسیون معرفی خواهد شد و در غیر این صورت باید منتظر گزینه‌ای دیگر بود.

نویسنده: امید صبوری

منبع: تابناک

کلیدواژه: کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب پریا شهریاری زهره هراتیان حسن کامرانی فر میرشاد ماجدی کرونای دلتا هور العظیم قطعی برق 1400 بحران آب دبیرکلی فدراسیون فدراسیون فوتبال گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد