Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیته صنایع کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس گفت: عملیات لایروبی و علاج بخشی سد میل و مغان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، عباس جهانگیرزاده عصر امروز در بازدید از  لایروبی سد میل و مغان اظهار داشت:  در شرایطی که کمبود آب شرب و آب کشاورزی در منطقه به شدت احساس می شود لایروبی سد میل و مغان باعث برداشت متناسب با حقابه منطقه شده و در رفع مشکلات کمبود آب تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخاطر مشکل نچندان کم آبی در این شهرستان با همکاری و همفکری فرماندار اصلاندوز و همچنین رئیس اداره آبفا و با همت مسئولین استانی و شهرستانی در یک اقدامی جهادی بدون صرف هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن مقدار 45 لیتر برثانیه آب تصفیه خانه اصلاندوز و مقدار 15 لیتر آب تصفیه عمران آباد افزایش یافته است و مشکل کم آبی مرتفع گردیده که از بابت این اقدام شایسته تشکر و قدردانی می کنم.‌

حضور 10 هزار پرنده مهاجر در تالاب سد میل مغان به ثبت رسیداردبیل| تالاب سد میل مغان ثبت ملی می‌شودورود گونه غاز پیشانی سفید به تالاب سد میل مغان پارس‌آباد

رئیس کمیته صنایع کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: با اطلاع از رسوب گذاری سد میل و مغان و اهمیت آن در تامین آب مورد نیاز منطقه و با پیش بینی شرایط خاص و خشکسالی،در اولین اقدامات خود بعد از شروع مجلس یازدهم اعتبار بسیار خوبی بالغ بر 250 میلیارد ریال برای لایروبی سد میل و مغان از سازمان برنامه و بودجه اخذ شد.

جهانگیرزاده با حضور در جلسه ای در محل فرمانداری شهرستان اصلاندوز به برسی مشکلات آب شرب شهرستان اصلاندوز پرداخت و  در نشست صمیمی با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان اصلاندوز از مساعدت و کمک به شورای اسلامی شهر و شهرداری اصلاندوز از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد میل و مغان سد میل مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • لایروبی بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد برای مدیریت سیلاب
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود