Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، گفت: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، امروز یکشنبه ۲۰ تیر در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در روایات آمده است که کودکی به میمنت و مبارکی امام جواد(ع) تاکنون به دنیا نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: برکتی که در وجود امام جواد(ع) وجود دارد این است که ایشان از همان هفت سالگی در جلسات علمای بزرگ شرکت می کردند و نسبت به آنان برتری داشتند و علم ایشان به صورت عینی ثابت شده بود.

وی با اشاره به اینکه امام جواد (ع) در دنیای شبهات اقدام به رفع شبهات کردند، ادامه داد: ایشان به صورت حضوری مکتب اهل بیت (علیهم السلام) را ارائه دادند و این یکی از برکات حضور امام جواد(ع) است.

عبادی به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی با وجود این همه تهاجم بی رحمانه باز هم به موقع حرف خود را زدند و انتخابی حماسی ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم ایران به خصوص خراسان جنوبی بسیار هوشمند هستند، افزود: مردم ایران به صورت هوشمندانه آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کردند که به نفع ایران و جهان است.

وی بیان کرد: هوشمندی مردم خراسان جنوبی این است که از ۱۵ سال قبل به مستعد بودن آیت الله رئیسی پی برده بودند و ایشان را انتخاب کرده بودند.

عبادی با اشاره به اینکه مردم ایران بر مدعیان خارجی پیروز شدند، ادامه داد: مدعیان خارجی با انواع و اقسام تبلیغات و ابزارها می‌خواستند از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند اما به لطف خدا و هوشمندی مردم ایران موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص هفته «عفاف و حجاب»، گفت: از این هفته حداکثر بهره برداری را ببرید چرا که این وراثت کریمه یعنی «عفاف  حجاب» بزرگترین سرمایه مسلمانان است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ منطقه خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مدعیان خارجی مردم ایران امام جواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد