Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانادا از نظر مساحت دومین کشور بزرگ در جهان محسوب می‌شود و از فرصت‌های متعددی جهت ارائه به مهاجرین از سرتاسر جهان برخوردار است. کانادا از جنوب با ایالات متحده آمریکا، از غرب با اقیانوس آرام، از شرق با اقیانوس اطلس و از جهت شمال با اقیانوس منجمد شمالی هم‌مرز می‌باشد و به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود دارای مناظر زیبا، آب و هوای متغیر و منابع طبیعی فراوان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد در کنار دیگر امکانات فوق‌العاده ای که در اختیار ساکنین خود قرار میدهد موجب شده تا افراد زیادی هر ساله به کانادا مهاجرت کنند. دانشجویان هم مانند دیگر اقشار، مجذوب امکاناتی که کانادا در اختیارشان قرار میدهد شده و هرساله هزاران دانشجو جهت تحصیل در کانادا راهی دانشگاههای فوق‌العاده این کشور میشوند.

صرف نظر از مکان مورد نظر جهت تحصیل، دانشجویان پس از وارد شدن به کانادا به زندگی در این کشور بسیار علاقه‌مند خواهند شد. کانادا یک کشور توسعه‌یافته است که از لحاظ اقتصاد و شاخص‌های توسعه انسانی دارای رتبه بالایی در بین کشورهای جهان می‌باشد. کانادا برای دو سال متوالی به عنوان بهترین مکان جهت تحصیل در خارج از کشور معرفی شده است.

همچنین این کشور دارای یک جامعه انعطاف‌پذیر و مهمان‌نواز می‌باشد؛ به این معنی که دانشجویان بین‌المللی صرف نظر از پیشینه اجتماعی خود، به راحتی مورد پذیرش و استقابل افراد دیگر قرار می‌گیرند. در این مقاله مطالب لازم در ارتباط با تحصیل و هزینه‌های زندگی در کانادا شرح داده خواهند شد.

سیستم آموزشی کانادا در زمینه پژوهش و تحقیق یکی از کشورهای مطرح در جهان محسوب می‌شود. برنامه‌های تحصیلی در کانادا از انعطاف‌پذیری بیشتری در مقایسه با دیگر سیستم‌های آموزش عالی برخوردار می‌باشند. صرف نظر از مقطع تحصیلی، دانشجویان در ارتباط با گزینش دوره تحصیلی مورد نظر دارای حق انتخاب هستند. بنابر این، دانشجویان کانادایی بسته به رشته تحصیلی، کنترل بیشتری بر میزان تکالیف و موضوعات درسی مورد مطالعه خواهند داشت.

کانادا پذیرای حدود نیم میلیون دانشجوی بین‌المللی است و به خاطر ارائه خدمات آموزشی با کیفیت بالا و با شهریه مناسب برای اخذ مدارک تحصیلی معتبر در سراسر جهان شناخته شده می‌باشد. دانشجویان زیادی از سراسر جهان به علت کیفیت عالی سطح زندگی، امکان کار پس از فارغ‌التحصیلی و فرصت‌های مناسب مهاجرتی تمایل به تحصیل در کانادا دارند.

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی می‌توانید با مشاورین ویزا موندیال تماس بگیرید.

8 دلیل مهم برای انتخاب کانادا به عنوان مقصد تحصیلی: کیفیت بالای سطح آموزشی

کانادا بیش از هر کشور دیگری برای تحصیلات شهروندان خود هزینه می‌کند. تحصیل در مقاطع ابتدایی تا دبیرستان برای شهروندان کانادا رایگان می‌باشد. کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا دارای اعتبار زیادی در سراسر جهان هستند. کانادا همچنین با برخورداری از بیشترین تعداد فارغ‌التحصیلان کالج، دارای بیشترین تعداد افراد تحصیل‌کرده در جهان محسوب می‌شود (طبق گزارش سازمان همکاری  و توسعه اقتصادی در ارتباط با آموزش جهانی). یکی از مهم‌ترین دلایل برای دانشجویان در ارتباط با انتخاب کشور کانادا برای تحصیل، کیفیت بالای سطح آموزشی می‌باشد. . دریافت مدرک از دانشگاه‌های کانادا از لحاظ اعتبار برای دانشجو از اهمیت زیادی برخوردار است. 26 عدد از دانشگاه‌های کانادا در سال 2019 در رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی کیو اس (QS world university rankings)  و 27 دانشگاه نیز در همین سال در رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌ها (The world university rankings) قرار گرفته‌اند.

تسهیلات فراوان پژوهشی

دانشگاه‌های کانادا از دانشجویانی که دارای بهترین ایده‌های تحقیقاتی و پژوهشی هستند، حمایت می‌کنند. دانشگاه‌ها همچنین بورس‌های تحصیلی برای کارهای تحقیقاتی ارائه می‌دهند. موسسه‌هایی مانند دانشگاه تورنتو که در ارتباط با تحقیق و نوآوری جزو دانشگاه‌های برتر محسوب می‌شود، دارای منابع و فن‌آوری پیشتاز جهت حمایت از کارهای تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف تحصیلی هستند. به دانشگاه تورنتو 27/1 میلیارد دلار کانادا بودجه تحقیقاتی برای سال‌های 2017-2018 اعطا شده است.

سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه دانشگاه‌های کانادا 13 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه در سال 2014 اختصاص داده‌اند، که این مقدار در واقع 40 درصد از کل هزینه تحقیق و توسعه در کانادا محسوب می‌شود.

دانشگاه‌های کانادا 1 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و تجارت سرمایه‌گذاری کرده و به بهبود مزیت رقابتی کمک می‌کنند.

دانشگاه‌های کانادا 2/1 میلیارد دلار کانادا به بخش غیر انتفاعی اختصاص داده که این مقدار از سال 2000، سه برابر شده است. هزینه مناسب تحصیل

هزینه شهریه در دانشگاه‌های کانادا تا حدی زیاد می‌باشد ولی به طور کلی از شهریه دانشگاه‌های کشورهای دیگر مانند انگلستان، آمریکا یا استرالیا ارزان‌تر است. امکان دارد هزینه شهریه دانشگاه‌ها در هر سال متفاوت باشد و همچنین ممکن است دانشجویان در ارتباط با هزینه تحصیل در کانادا بسته به شهر یا مقطع تحصیلی مورد نظر، تفاوت‌هایی را مشاهده کنند.

تنوع فرهنگی

جمعیت کانادا از لحاظ نژادی متنوع می‌باشد؛ به این معنی که شهروندان کانادا از کشورهای مختلف با پیشینه‌های فرهنگی متفاوت به این کشور مهاجرت کرده‌اند. شهروندان کانادا بسیار خونگرم و مهمان‌نواز هستند و از فرهنگ و سبک‌های زندگی متفاوتی برخوردار هستند. وجود این محیط چندفرهنگی در کانادا سبب بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء سطح زندگی مسالمت‌آمیز در این کشور شده است.

در کانادا فستیوال‌ها و مراسم مختلفی برگزار می‌شود که نشان‌دهنده تنوع فرهنگی در این کشور می‌باشند.  از جمله این مراسم و فستیوال‌ها عبارتند از:

فستیوال بین‌المللی موسیقی جاز در مونترال فستیوال کلگری استمپید لیگ ملی هاکی (NHL) هفته پوتین (پوتین غذایی است که از سیب زمینی سرخ‌شده، پنیر و سس گریوی تهیه می‌شود) فستیوال کمدی Just for laughs در مونترال امنیت و آرامش

کانادا دارای محیطی بسیار دوستانه می‌باشد و از این جهت در بین کشورهای جهان از شهرت زیادی برخوردار است. همچنین کانادا یکی از امن‌ترین مکان‌ها جهت زندگی محسوب می‌شود. دانشجویان بایستی اطلاع داشته باشند که در صورت تمایل به مهاجرت به یک کشور امن و بهره‌منده از محیطی آرام و دوستانه، کانادا کشور بسیار مناسبی به این منظور به شمار می‌رود.

امکان کار کردن در زمان تحصیل

تمامی دانشجویان بین‌المللی در کانادا می‌توانند 20 ساعت در هفته در خلال ترم تحصیلی خود و همچنین به صورت تمام‌وقت در زمان تعطیلات تابستانی و زمستانی به کار مشغول شوند. جهت کار کردن در پردیس دانشگاه و یا کار به عنوان کارآموز در شرکت‌ها، به هیچ مجوز کاری نیاز نمی‌باشد؛ چرا که اجازه تحصیل در کانادا به تنهایی جهت یافتن کار نیمه‌وقت کافی می‌باشد. دانشجویان بین‌المللی می‌توانند 20 ساعت در هر هفته در خلال زمان تحصیل و 40 ساعت در هفته در زمان تعطیلات به کار مشغول شوند. تا بتوانند قسمتی از هزینه های زندگی در کانادا را تامین کنند دانشجویان همچنین می‌توانند حدود 8 تا 10 دلار کانادا در هر ساعت کسب کنند. به علاوه دانشجویان می‌توانند به طور تمام‌وقت خارج از پردیس دانشگاه در خلال دوره کارآموزی (co-op) به کار مشغول شده و در حدود 10 تا 15 دلار در هر ساعت درآمد داشته باشند (400 تا 1000 دلار کانادا در هر ماه)

محیط شاد و سرزنده در دانشگاه

در تمامی  دانشگاههلی کانادا رویداد‌ها، فستیوال‌ها و برنامه‌های مختلف دیگری در تمام طول سال برگزار می‌شوند. این برنامه‌ها سبب ایجاد محیط شاد و سرزنده برای همه دانشجویان شده و علاوه بر رفع دلتنگی ناشی از دور بودن از کشور زادگاه، امکان برقراری ارتباط با افراد جدید را برای دانشجو فراهم می‌کند.

استفاده از مهارت‌های مهاجرین

بیشتر مهاجرینی که وارد کانادا می‌شوند با توجه به برخورداری از مهارت‌ها و تحصیلات در سطح بالا و همچنین امکان سرمایه‌گذاری، در رونق اقتصادی کانادا موثر هستند. در واقع، دولت کانادا پذیرای مهاجرینی است که در زمینه‌هایی مانند پزشکی یا مهندسی دارای مهارت و تخصص هستند. افرادی که دارای تخصص و سابقه حرفه‌ای متناسب با لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا هستند نیز می‌توانند به کانادا مهاجرت کنند.

شما می‌توانید در ویزا موندیال از مشاوره تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی، سرمایه‌گذاری و یا کاری بهره‌مند شوید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه های کانادا تحصیل در کانادا میلیارد دلار سرمایه گذاری محسوب می شود دلار کانادا دانشگاه ها بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در دیدار با معاون پژوهش و تحول علمی وزیر علوم عراق که در محل دفتر رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: مشترکات فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی بین مردم ایران و عراق موجب شده است که ما فارغ از مرز‌های جغرافیایی ایران و عراق، این دو کشور را به عنوان یک امت مشترک و ملت واحد تلقی کنیم و پیشرفت‌های عراق را پیشرفت‌های خود می‌دانیم. سیاست جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری علمی با کشور‌های همسایه بویژه کشور عراق است و کشور دوست و برادر عراق را اولویت اول دانشگاه تهران در توسعه تعاملات علمی و دانشگاهی می‌دانیم.

مقیمی از ترسیم نقشه راه تعاملات علمی بین‌المللی در دوره جاری مدیریتی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: در این نقشه راه، اولویت اصلی ما به کشور‌های منطقه اختصاص پیدا کرده است. همچنین ساختاری را برای ایجاد شعبه‌های دانشگاه تهران در خارج از مرز‌های جغرافیایی ترسیم کرده و سه خوشه اصلی شعب شامل شعبه‌های مربوط به حوزه کشور‌های خاورمیانه و آفریقا، خوشه کشور‌های حوزه اوراسیا و خوشه شبه قاره هند را به تصویب هیأت امنای دانشگاه تهران رسانده‌ایم.

وی از افتتاح شعبه دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در آفریقای جنوبی همزمان با سفر آتی رئیس‌جمهور کشورمان به این کشور خبر داد و گفت: شعبه دانشگاه تهران در کشور گرجستان راه‌اندازی شده و پذیرش دانشجو در این شعبه آغاز شده است و شروع به کار این شعبه دانشگاه تهران را به زودی شاهد خواهیم بود. در دوبی نیز شعبه دانشگاه تهران در حال شکل‌گیری است و بر اساس مذاکرات با مقامات هندوستان، به زودی شعبه دانشگاه تهران در دهلی نو تأسیس خواهد شد.

رئیس دانشگاه تهران با اعلام اینکه اولین اقدام دانشگاه تهران در ۲.۵ سال اخیر تلاش برای ایجاد شعبه دانشگاه در کشور دوست و برادر عراق بوده است، به همکاری‌ها و مراودات گسترده دانشگاه تهران با دانشگاه‌های عراق و امضا و مبادله تفاهم‌نامه‌هایی با این دانشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: با وجود همه این تعاملات، هدفگذاری اصلی دانشگاه تهران در عراق ناظر بر راه‌اندازی شعبه دانشگاه در شهر نجف اشرف و گسترش شعب در دیگر شهر‌های عراق است. رویکردمان در خصوص شعبه عراق با شعب سایر کشور‌ها کاملاً متفاوت است و هدفمان این است که رشته‌های مورد نیاز دولت و مردم عزیز عراق در این شعبه راه‌اندازی شوند.

رئیس اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران، با اشاره به اینکه دانشگاه‌های برتر ایران منتظر هستند تا بر اساس نتیجه راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف نسبت به گسترش فعالیت‌های خود در عراق جدی‌تر عمل کنند، سرعت‌بخشی برای صدور مجوز‌های لازم در خصوص راه‌اندازی این شعبه دانشگاهی را مورد تاکید قرار داد و گفت: راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در عراق فصل جدیدی در روابط علمی و دانشگاهی دو کشور ایجاد می‌کند. تفاهم‌نامه‌ای حقوقی به منظور تأمین فضای فیزیکی و برخی دیگر از خدمات مورد نیاز برای شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف، با یک سرمایه‌گذار عراقی منعقد کرده‌ایم که بر این اساس ساختمان مناسبی نیز برای شعبه عراق اختصاص پیدا کرده و استاندارد‌های مدنظر وزارت علوم عراق در آن اعمال می‌شود.

مؤسس و رئیس کرسی کارآفرینی یونسکو در آسیا و اقیانوسیه، از آمادگی این کرسی و دانشگاه تهران به منظور توسعه فعالیت‌ها در حوزه‌های کارآفرینی، مهارت‌ورزی دانشجویان، اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه‌های دانشگاه تهران با دانشگاه‌های کشور عراق و استقرار شعبه شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در عراق با محوریت شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف خبر داد و از معاون وزیر علوم عراق خواست تا تعدادی از اساتید برجسته و تراز اول دانشگاه‌های عراق را برای عضویت هیأت علمی وابسته دانشگاه تهران در شعبه نجف اشرف معرفی نماید تا پس از بررسی پرونده علمی آنها، در دستور کار هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران قرار گیرد.

در ادامه، الهام امین‌زاده، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران نیز در این دیدار که با حضور دکتر یحیی بوذری‌نژاد مسئول راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در عراق، دکتر عبدالرضا سیف رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ دانشجو از کشور عراق در حال تحصیل در دانشگاه تهران هستند که بیش از ۸۰ درصد آنها در مقطع دکتری تحصیل می‌کنند.

معاون بین‌الملل دانشگاه تهران، تمرکز دانشگاه تهران در توسعه روابط با عراق را ناظر بر راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف دانست و افزود: بر اساس رشته‌هایی که در شعبه عراق راه‌اندازی می‌شوند و با توجه به اینکه اساتید در این شعبه به دو زبان عربی و انگلیسی تدریس خواهند کرد، در حال شناسایی و انتخاب اساتید دانشگاه تهران برای تدریس در شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف هستیم.

در ادامه یحیی بوذری‌نژاد، مسئول راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در عراق نیز از رشته‌های گروه‌های مدیریت، حقوق نفت و گاز، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی، مهندسی کامپیوتر، علوم سیاسی و ... به عنوان رشته‌های اولویت‌دار برای راه‌اندازی در شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف نام برد و با ابراز امیدواری نسبت به انجام اولین دوره پذیرش دانشجو در این شعبه برای سال تحصیلی آینده، بیان داشت: در این شعبه علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت استادان دانشگاه تهران، از همکاری استادان تراز اول دانشگاه‌های عراق نیز استفاده خواهیم کرد.

 لبنا خمیس مهدی، معاون پژوهش و تحول علمی وزارت علوم عراق نیز با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه تهران، از معاونت پژوهش و تحول علمی وزارت علوم عراق به عنوان یک نهاد راهبردی و به مثابه ستون فقرات این وزارتخانه با ماموریت‌هایی نظیر مسئولیت تمام امور مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عراق، رتبه‌بندی مجلات علمی عراقی، رصد وضعیت دانشگاه‌های عراق در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی، رصد مقالات و آثار علمی دانشگاه‌های عراق، بررسی توافق‌نامه‌های بین دانشگاه‌های عراق با دانشگاه‌های دیگر کشورها، بازنگری و بروز رسانی سرفصل‌های دروس دانشگاهی و ... نام برد.

معاون وزیر علوم عراق همچنین با استقبال از تأسیس شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف، بیان داشت: پرونده ایجاد این شعبه را پس از مطالعه دقیق، به بخش مربوطه در وزارت علوم عراق ارجاع داده‌ایم. تأسیس شعبه دانشگاه تهران در نجف اشرف یک اولویت برای ما محسوب می‌شود و شخص وزیر علوم عراق کاملاً در جریان تأسیس این شعبه قرار دارد؛ بنابراین با تسریع در بررسی پرونده، امیدواریم به زودی شاهد نهایی شدن تأسیس این شعبه دانشگاهی در عراق باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در بخش دیگر این نشست، با اشاره به حضور دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان تنها دانشگاه‌های ایرانی حاضر در میان ۱۰ دانشگاه برتر خاورمیانه بر اساس آخرین رتبه‌بندی بین‌المللی سایمگو، خاطرنشان کرد: دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران تفاهمی دارند که فعالیت‌های بین‌المللی مشترکی را رقم زنند.

وی از برگزاری جشن یکهزار و هفتصد و پنجاه و هفتمین سال پایه‌گذاری سنت آموزش عالی در جهان در خرداد ماه از سوی دانشگاه تهران خبر داد و بیان داشت: هر چند ۹۰ سال از قدمت ساختمان‌ها و مکان فعلی دانشگاه تهران وجود دارد می‌گذرد، اما سیر تکامل دانشگاه تهران بیانگر این است که قدمت دانشگاه تهران بسیار فراتر از ۹۰ سال است. یونسکو در سال ۲۰۱۷ میلادی دانشگاه جندی شاپور را با قدمت ۱۷۵۰ سال به عنوان قدیمی‌ترین نهاد علم در ایران معرفی کرده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی در فروردین ماه ۱۴۰۳ مصوب کرد که دانشگاه تهران میراث‌دار این قدمت آموزش عالی در ایران است.

رئیس ستاد بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی ایران با دعوت از هیئت عراقی و رؤسای دانشگاه‌های برتر عراق برای حضور در آئین افتتاح این بزرگداشت که خرداد ماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور کشورمان، مأموریت ویژه‌ای را برای فعالیت‌های ارتقای نقش دانشگاه در تمدن‌سازی برعهده دانشگاه تهران قرار داده است، افزود: دانشگاه تهران در طول سال‌های فعالیت خود ۷۰۰ تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های معتبر دنیا منعقد کرده است و ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ مراسم باشکوهی با حضور رؤسای دانشگاه‌های مهم دنیا و شخصیت‌های بین‌المللی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران دارای نزدیک به ۵۰ هزار دانشجو، ۲۲۰۰ عضو هیأت علمی دائم و ۴ هزار عضو هیأت علمی پاره وقت است، گفت: اکثر اساتید دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل بهترین دانشگاه‌های دنیا هستند و بیش از ۱۰۰ عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در دانشگاه‌های کشور‌های اروپایی در حال گذراندن فرصت مطالعاتی یا تدریس فصلی در دانشگاه‌های معتبرآمریکا و کانادا هستند؛ بنابراین دانشگاه تهران بخاطر قدمت و پایداری خود و با اتکا به اعضای هیأت علمی توانمند توانسته است در دنیا بدرخشد و دانشگاه‌های غربی نیازمند ظرفیت‌های علمی و توان اساتید ما هستند.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود از سوی رئیس دانشگاه تهران به دکتر لبنا خمیس مهدی معاون پژوهش و تحول علمی عراق و هیأت همراه ایشان متشکل از مدیران کل و رؤسای ادارات این معاونت تقدیم شد.


 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا