Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس، آخرین روز مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی بانوان امروز در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و ماندگار فرزامی و فاطمه سادات زنجانی برای تصاحب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در ست نخست این مسابقات فاطمه سادات زنجانی به دلیل مصدومیت از ادامه بازی انصراف داد تا قهرمانی بخش بانوان به ماندگار فرزامی برسد ، فاطمه سادات زنجانی در جایگاه دوم ایستاد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرزاد بانی سعید و سارا قبادی نیز عنوان سوم مشترک را از خود کردند.

همچنین روز گذشته م با برگزاری فینال بخش دو نفره ، تیم رومینا زینالی – ماندگار فرزامی با نتیجه ۲- ۶ و ۱-۶ زوج سارا آزاد دوست – شهرزاد بانی سعید را شکست دادند و به عنوان تیم قهرمان عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. زوج آزاد دوست و بانی سعید نائب قهرمان شدند و تیم های پرنیا رکن آبادی – آنیتا مهره کش و تیم نیلی عطفی و پادنا قورچیان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب با انجام دیدار پایانی این مسابقات که با حضور ۱۱۸ تنیسور از ۱۱ تیر در زمین های مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده بود امروز با انجام دیدار فینال به پایان رسید.

یاد آور می شود : سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده لعیا خیام باشی بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس تنیس مسابقات قهرمانی کشور ورزش بانوان ماندگار فرزامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان

 علی سالاروند با اشاره به اضافه شدن سه پاسگاه محیط‌بانی به پاسگاه‌های استان لرستان گفت: امسال یک پاسگاه محیط‌بانی در منطقه تشکن در جنوب سفیدکوه خرم‌آباد، یک پاسگاه در شهرستان سلسله (ورودی گرین) و یک پاسگاه نیز در قالی‌کوه الیگودرز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پاسگاه سفیدکوه و سلسله در نیمه اول سال و پاسگاه قالی‌کوه نیمه دوم سال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با بیان اینکه پاسگاه محیط‌بانی سلسله هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود، گفت: پاسگاه تشکن یا پیرشمس‌الدین نیز هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سالاروند با اشاره با اینکه پاسگاه قالی‌کوه در منطقه بزنوید الیگودرز واقع شده که هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در شاداب کوه نیز به یک پاسگاه محیط‌بانی نیاز داریم تا شبکه پاسگاهی استان تکمیل شود.

وی بیان کرد: لرستان هم اکنون ۱۵ پاسگاه ثابت محیط‌بانی دارد که با افتتاح سه پاسگاه خرم آباد، سلسله و الیگودرز و همچنین ساخت پاسگاه شاداب کوه تعداد پاسگاه‌های ثابت به ۱۹ مورد می‌رسد و دو پاسگاه سیار نیز در استان فعالیت دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان