Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: صحت انتخابات شهر مشهد، رضویه و ملک‌آباد که پیش از این از سوی هیأت نظارت شهرستان اعلام شده بود به موجب ماده ۵۹ توسط هیأت عالی نظارت استان مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد با بیان اینکه به موجب ماده ۷۱ در جلسه مشترک هیأت نظارت و اجرایی بخش روستایی شهرستان تعداد ۳۲  شکایت مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: برای ۱۰ صندوق از هیأت نظارت شهرستان مجوز درخواست بازشماری اخذ که در ۶ صندوق نتایج قبل تأیید و چهار صندوق منجر به تغییر جزئی آرا بدون جابه‌جایی افراد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به موجب ماده ۵۸ در پی دریافت ۱۲ مورد شکایت مجدد از بخش روستا و بررسی در جلسه فوق العاده هیأت نظارت شهرستان با چهار مورد بازشماری موافقت شد که در پی آن دو صندوق  تغییر جزئی داشته اما منجر به جابه‌جایی افراد نشد.

بامشکی با تأکید بر اینکه با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات و باز شماری انجام شده، تأیید صحت انتخابات بخش روستایی شهرستان مشهد شامل بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد امروز به فرمانداری اعلام شد، تکمیل کرد: امسال انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشهد با استفاده از ۵ هزار و ۳۵۳ دستگاه صندوق الکترونیک به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر شهرستان مشهد در ادامه تشریح کرد: شمارش آرا در ۵۳ صندوق برای مدت کوتاهی به صورت دستی انجام شد که تعداد صندوق‌های دستی نسبت به صندوق‌های الکترونیک دستی کمتر از یک درصد و آرا اخذ شده نیز کمتر از ۲ درصد بوده است اما در بخش روستاهای شهرستان  انتخابات به‌صورت دستی برگزار شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هیات نظارت انتخابات تمام الکترونیک هیأت نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم زنگ سپاس معلم امروز در مدارس مشهد و به طور نمادین با حضور جمعی از مسئولان استانی در مدرسه شهید نصیرزاده در خیابان کاشانی به صدا در آمد.

استاندار خراسان رضوی  در این مراسم با تبریک روز معلم و قدردانی از  معلمان برای تلاش‌ها و زحمات آنها در نقاط مختلف استان گفت: فعالیت معلمان در جای جای کشور با هدف تعلیم و تربیت و رشد و پرورش فرزندان انقلابیست و  انشالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی با حضور این دانش آموزان طی  و مسایل و مشکلات اقتصادی جامعه را  نیز با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی به زودی حل خواهیم کرد.

نظری با اشاره به شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری افزود: فرزندان انقلاب ادامه دهنده راه شهیدانی، چون این استاد شهید هستند و برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام می‌زنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است.

وی با اشاره به نواختن زنگ در مدرسه شهید نصیرزاده و قدمت انقلابی بودن این مدرسه افزود:  من از سال ۵۴ تا ۵۸ در همین مدرسه در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم و در همین مدرسه  از طریق شهید جهانگیر نارنجی که در دوران دفاع مقدسبه شهادت رسید با انقلاب اسلامی آشنا شدم  و در مسیر ارتباط با بچه‌های انقلابی در آن منطقه قرار گرفتم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مهر سال ۵۷ در حیاط همین مدرسه شعار‌های انقلابی علیه رزیم پهلوی طنین انداخت.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز پس از نواخته شدن زنگ  سپاس معلم در جمع دانش آموزان در این مدرسه گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم در استان با بیش از یک و نیم میلیون دانش‌آموز از امروز با نواختن زنگ سپاس بدست استاندار خراسان رضوی آغاز می‌شود.

سید امیر شوشتری با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم به همه فرهنگیان سراسر استان و کشور با بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری افزود: شهید مطهری در فضای بسیار مه‌آلود تردید و شک روز‌های اول انقلاب و در پله پله رشد انقلاب، خطرناک‌ترین شبهات و همچنین سلوک را در انقلاب شناسایی می‌کرد، بر پیروان امام (ره) می‌نمایاند و در میدان فکر و اندیشه و در عرصه اعتقاد و ایمان، حافظ و نگهبان قدرتمندی از اندیشه انقلابیون بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی در عرصه‌های مختلفی، چون پرورشی، تربیت بدنی و فرهنگی افزود: برنامه‌های ارزشمندی برای ارتقا سواد عقیدتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان، چون برگزاری نماز جماعت و برنامه‌های قرآنی و شرکت در صحنه‌های سیاسی اجرا شده است که حضور گسترده و اثرگذار دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات از این رویداد هاست به گونه‌ای که بیش از  دو هزار نفر برای نخستین بار از دانش‌آموزان متوسط دوم به عنوان ناظران صندوق‌های رای در انتخابات حضور پیدا کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی افزود: حضور ۹۱ هزار دانش‌آموز از ۱۲۰ هزار نفر معتکف استان که بیش از چهار برابر سال‌های گذشته بود از ظرفیت‌های اعتقادی و فرهنگی  دانش آموزی در این استان بوده است.

شوشتری بیان کرد: در عرصه آموزشی، علمی و پژوهشی رتبه و تراز میانگین دانش آموزان در خراسان رضوی در همه رشته‌ها از میانگین کشور بالاتر است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی درباره استخدام معلمان هم گفت: در زمینه استخدام‌های پارسال، بیش از ۲۱ هزار نفر گزینش شده و حدود ۷۰۰۰ نفر انتخاب شدند و  امسال برای نخستین  بار از  بین۳۰ هزار نفر بیش از ۱۰ هزار نفر استخدام خواهند شد که امیدواریم وضع نیروی انسانی در یکی، دو سال آینده بهبود پیدا کند.

شوشتری افزود: در عرصه عمرانی، نوسازی و توسعه فضا نیز پارسال ۳۰۱ طرح با  هزارو ۵۰۰  کلاس ساخته و موجب افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در مقایسه با سال قبل از آن شد.

وی گفت: به جد تجاری‌سازی و مولدسازی را دنبال می‌کنیم که در این صورت به ساخت ۴ تا ۵ هزار کلاس در سال خواهیم رسید.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی در عرصه راهبردی و سیاست‌گذاری هم اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در حال اجراست که بر همه عرصه‌های گذشته نظارت و راهبری خواهد داشت.
شوشتری افزود:  این سند در ۱۰۰ مدرسه استان در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد