Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:48:02 GMT

آغاز فعالیت ۸۲ کارگاه تخصصی برخط ویژه تابستان

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۶۷۵

آغاز فعالیت ۸۲ کارگاه تخصصی برخط ویژه تابستان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: ۸۲ کارگاه تخصصی برخط ویژه فصل تابستان با استقبال کودکان و نوجوانان استان در مراکز کانون فعالیت خود را آغاز کردند.

طاهره حمیدی، امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه به رسانه‌های گروهی گفت: فرآیند ثبت نام این کارگاه‌ها همزمان با سراسر کشور از ۲۹ خرداد تا ۱۳ تیرماه ادامه داشت که با توجه به اعتماد والدین به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون ۱۰۰ درصد این کارگاه‌ها در این مدت تکمیل ظرفیت شد و هم اکنون نیز فعالیت خود را با شعار «آینده ساختنی است» در بستر اینترنتی کانون استان به آدرس khorasanj.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مربیان کانون در این کارگاه‌ها که شامل مهارت‌های زندگی، نوجوان امیدوار، مهارت‌های زندگی معنوی، داستان نویسی و نوشتن خلاق، نقاشی، ساخت عروسک‌های نمایشی، حافظ‌خوانی، انواع کاردستی، سفال‌گری، پویانمایی، نمایش خلاق، نجوم، فن‌بیان و زبان بدن، شعر و قصه، کاغد و تا (اوریگامی)، ظریف بری با چوب است، در حال خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان استان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا هستند.

حمیدی در خصوص برگزاری کارگاه‌های حضوری در مراکز کانون، یادآور شد: با توجه به دستور العمل‌های ستادی کانون و اخذ مجوز از ستاد استانی مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونا، در مناطق آبی و زرد فعالیت‌های کانون به صورت محدود با حضور کودکان و نوجوانان در مراکز نیز ادامه دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان سال به بالا کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری