Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رویداد‌ ایده‌گاه با موضوع خلاقیت و نوآوری شهری به همت پارک علم‌وفناوری استان هرمزگان، مرکز نوآوری، خانه نارنجی و شهرداری بندرعباس باحضور دکتر نیکوفکر مدیر مرکز رشد پارک علم‌وفناوری و داوران برجسته برگزار شد.

این رویداد به مدت سه‌روز، دهم، چهاردهم و هفدهم تیرماه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳۵ شرکت کننده حاضر در این رویداد ۳۲ نفر به عنوان ایده پرداز حضور یافتند که در نهایت، ۱۱ ایده منتخب از مجموع ۲۰ ایده ارائه شده در مرحله‌ی آزمایشی به عنوان ایده منتخب معرفی شدند.

 

 اولین روز این رویداد با برگزاری کلاس های آموزشی از قبیل بوم‌ناب، تهیه نمونه‌اولیه، کارگاه اعتبارسنجی، کارگاه ارائه موثر و منتورینگ همراه بود و روزدوم نیز شرکت کنندگان با ارائه آزمایشی در مقابل مربیان و کسب‌امتیاز از ارائه به انتها رسید که تعداد ۱۱ نفر به عنوان منتخب روز دوم اعلام شدند و آقایان احسان‌دژله، حسام‌صالحی، مصطفی‌ذاکری،‌ عبدالحسین‌توانگری، حسین‌ حاجی‌زاده، پارسا اشرفی و خانم‌ حانیه‌رحمانی مربیان روز دوم بودند.

در روزسوم و اختتامیه، افراد منتخب با ارائه ایده در مقابل داوران به رقابت پرداختند. هر ایده دهنده، ۵ دقیقه‌ به ارائه ایده و ۴ دقیقه برای پاسخگویی به سوالات داوران اختصاص دادند.

 

داوران روز سوم، حامد رضوانی رئیس فرهنگی ورزشی شهرداری، عبدالحسین توانگری مدیرشرکت سنجش‌دانش صنعت‌جنوب، صادق صمصام‌پور مسئول نظارت و ارزیابی پارک علم و فناوری هرمزگان و دکتر مجید سرنی‌زاده مدیر توسعه نوآوری دانشگاه‌علوم‌پزشکی بودند‌.

در آیین اختتامیه این رویداد، پارسا اشرفی مدیرعامل خانه نارنجی، کارگزار استارت‌آپ و کارآفرینی بندرعباس با حضور در سالن اجتماعات پارک علم‌وفناوری، افراد شرکت کننده در این رویداد را به ادامه کار و فعالیت تشویق کرد و در ادامه مراسم از نفرات برگزیده تقدیر به‌عمل آمد.

نفرات برگزیده:

ایده شبکه گردشگری هوشمند؛ اثر سعید ناصری و بهزاد حبیب زاده موفق به کسب رتبه نخست و دریافت جایزه پنج میلیون تومانی شد.

ایده جامش اثر امیر ارسلان عامری و کنترل کننده هوشمند سیستم اثر آریا اسلامی و لیلا تاجیک و حسن دریانورد به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

این رویداد دو جایزه ویژه اعم از حمایت ویژه تیم داوری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که به تیم اول مبلغ یک میلیون، بوم وند، سیاوش یزدان پناه و تیم دوم مبلغ پانصد هزار تومان، تعلق گرفت.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: خلاقیت و نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان پارک علم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی