Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:03:33 GMT

استان سمنان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۸۴۳

استان سمنان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است

ایسنا/سمنان معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، گفت: با وجود شیوع کرونا، با تلاش‌های صورت گرفته، استان سمنان به یک کارگاه عمرانی، فعال و مطلوب تبدیل شده است و این روند رو به جلو همچنان ادامه دارد.

منوچهر فخری، معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ۲۰ تیر ۱۴۰۰، در آیین تکریم از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: ندامتگاه‌های سمنان و دامغان با تلاش‌های مجموعه مدیریت استان ظرف مدت ۲ سال بررسی، پیگیری و تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که باید ابعاد و اهمیت این اقدام ارزنده به استحضار مردم استان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح آزاد راه حرم تا حرم، سند فینسک، بلوار سرخه - سمنان، آبرسانی به سرخه، مجتمع فرهنگی هنری سرخه، کتابخانه مهدیشهر، بیمارستان مهدیشهر، افزایش ضریب برخورداری از گاز و آب و... برخی از مواردی است که در استان به مدت مدیدی با مشکلاتی روبرو بود که طی ۲ سال گذشته و با تلاش مجموعه مدیریتی و درایت استاندار سمنان، پیگیری، رسیدگی و بر روی ریل پیشرفت و بهره برداری قرار گرفت.

فخری ادامه داد: عمر بسیار کوتاه است و به راحتی می‌گذرد و چه بهتر که بتوانیم در این عمر بسیار کوتاه در خدمت به مردم تاثیر گذار باشیم؛ مردم عزیز استان سمنان شایسته و لایق بهترین خدمت‌ها بوده و هستند و ما نیز تلاش داشتیم تا بهترین خدمات را ارائه کنیم و باید بگویم که بزرگواری مردم عزیز، نجیب و متمدن استان سمنان همیشه در ذهن من ماندگار خواهد بود و قدردان این عزیزان هستم.

معاون سابق استاندار سمنان افزود: یکی از بهترین توفیقات بنده، حضور در محضر استاندار سمنان و آموختن از تجارب ارزنده ایشان بود که جای شکرگزاری دارد و باید عرض کنم موفقیت‌های حاصل شده قطعا و یقینا در سایه درایت و مدیریت استاندار سمنان محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه عمرانی مدیران بسیار خوبی در استان داریم که از تلاش‌های مدیران کل دفتر فنی، شهر و شوراها و روستایی و شوراها استانداری نیز به صورت ویژه تقدیر و تشکر دارم.

فخری گفت: برنامه‌ریزی و نظم خاصی در حوزه فنی، شهری و روستایی در حوزه معاونت عمرانی استانداری صورت گرفت و اگر توفیقاتی حاصل شد، نتیجه زحمات این مدیران است؛ همچنین از همه مدیران مجموعه استانداری و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی استان که در طول مدت ۲۷ ماه، همکاری و مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معاون استاندار سمنان عمرانی استاندار استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان داریم.

سیدفرهاد ناصری‌نیا امروز (دهم اردیبهشت ماه) در نشست مدیران عضو شورای هماهنگی، ‌تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید با نماینده ولی‌ فقیه در لرستان، اظهار کرد: هر پیشرفتی در هر حوزه داریم قطعاً دست کارگر در آن پیداست و براساس قانون، در بیشتر کارگروه‌ها، یک نماینده از کارگر و کارفرما حضور دارد.

وی ادامه داد: در قوانین ما جایگاه و منزلت کارگر دیده شده و تمام هدف این بوده ‌است که مشکلات کارگران با همفکری خودشان حل شود.

او گفت: نگاه ما در وزارت تعاون سه‌جانبه ‌است و اعتقاد ما در قوانین این است که کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند.

وی بیان کرد: جامعه کارگری در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید ‌دارد که در حال تآلیف کتاب مربوط به آن هستیم و تلاش داریم تا قبل از کنگره شهدای کارگر، این کتاب چاپ ‌شود.

ناصری‌نیا اظهار کرد: در این هفته، تجلیل از نخبگان کارگری را داریم و دیدار با زنان کارگر ‌نمونه، بازدیدها و همایش‌هایی هم داریم که اگر به برطرف شدن مشکلات کارگری منجر ‌نشود، ابتر خواهد ماند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در استان با ۱۳۸ هزار و ۵۱۷ نفر کارگر داریم، افزود: در حوزه اشتغال‌زایی یکی از مشکلات ما ‌نبود بازار فروش بود که پیشنهاد ما ایجاد یک بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی ‌است. ‌

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند