Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:10:25 GMT

انتشار کتاب «چرا مقاومت» توسط فعال رسانه همدانی

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۱۹۰۶

انتشار کتاب «چرا مقاومت» توسط فعال رسانه همدانی

ناصر قوامی مشفق نویسنده کتاب «چرا مقاومت» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهمترین و بنیادی‌ترین اصول انقلاب اسلامی ملت ایران و جمهوری اسلامی استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم در جهان است.

وی ادامه داد: تبیین چرایی و چگونگی و دلایل ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و پاسخ به برخی سوالات که در سالهای گذشته در جامعه انتشار پیدا کرده است از مهمترین محورهای این کتاب در حوزه مسائل سیاسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده همدانی با بیان اینکه در اینکه کتاب تلاش شده است تا مستدل و منطقی ابعاد مقاومت و گفتمان آن بررسی و بر کارآمدی آن برای جامعه تاکید شود، ادامه داد: در این کتاب، خواننده ابتدا با مراحل استعمار، ریشه‌های فرهنگی و تاریخی آن، مفهوم‌شناسی استکبار و منطق بدبینی امامین انقلاب اسلامی به استکبار جهانی با محوریت آمریکا آشنا می‌شود.

این فعال رسانه‌ای استان همدان ادامه داد: در ادامه کتاب به راهکار مقابله با استکبار و الزامات قوی شدن پرداخته شده است و نظر به اینکه مخاطبان این اثر از اقشار مختلف جامعه خواهند بود، لازم دیدیم که صورت عقلی و نقلی استکبارستیزی هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید» و همچنین جمله رهبر معظّم انقلاب که فرمودند: «تنها راه در پیش پای ملت ایران عبارت است از قوی شدن، باید تلاش کنیم قوی بشویم» که رهبری راه حل رهایی از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران را در قوی شدن تعریف کردند.

این فعال رسانه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه محتوای این کتاب به بررسی ریشه‌ها و دلایل استکبارستیزی و الزامات قوی شدن در برابر دشمن تا بن دندان مسلح پرداخته است، ادامه داد: بخش اعظمی از این نوشتار، پاسخ شبهات روز جامعه و مخصوصاً ابهامات ذهن قشر جوان و دانشجویان عزیز میهمن اسلامی نسبت به مسئله استکبار، چرایی مقاومت، سازش و تمامی حواشی پیرامون آن را در برگرفته است. لذا این مجموعه با عنوان چرایی مقاومت نامگذاری گردیده است.

کد خبر 5255525

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه جبهه مقاومت استکبار ستیزی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه قطعی برق گرگان اردبیل ایلام عکس استانها اراک واکسن کرونا زلزله ملت ایران قوی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند

وزیر علوم گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین باشد و به اقتدار ملی منجر شود و اخبار این تولیدات علمی زمانی به خوبی منتقل می‌شود که رسانه‌های بومی و دانشجویی به آن بپردازند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدعلی زلفی‌گل همزمان با برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 13 که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی با حضور نشریات دانشجویی دانشگاه‌‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مشهد، روند رو به رشد و تعالی این عرصه مهم فعالیت دانشجویی را بازگو می‌کند، بنابراین نشریات دانشجویی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

وی افزود: رونق نشریات دانشجویی در سال های اخیر و توجه آنها در عرصه‌های مختلف در ساحت نشریات مکتوب و مجازی، گویای آن است که دانشگاه در عرصه نشریات دانشجویی با همه مسائل و تنگناهای موجود، پویا، و روبه جلو است و این گواه روشنی از اهتمام دانشجویان، استادان، مدیران و کارشناسان دانشگاه‌های کشور به امر مهم رسانه و نشریات دانشجویی ماست.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری تصریح کرد: اهمیت ارتباطات در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست و این درحالی است که دانشگاه ها به دلیل داشتن مجموعه های دانشجویی ظرفیت‌های زیادی برای تولید دانش و فناوری دارند.

زلفی‌گل گفت: حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سال های اخیر در دانشگاه ها به حدی است که می‌تواند برای همه امیدآفرین و روحیه دهنده باشد و به افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی منجر شود.

وی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های ابتکاری، خلاق و هنرمندانه، با شعار فرهنگ فناوری و فناوری فرهنگی، می‌توان جهش نوینی در تولید آثار رسانه ای دانشجویی با رویکرد حل مسئله در زمینه دانشگاه‌ها و دستاوردهای آن منتشر کرد .

 وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: انتقال و پیام رسانی این حجم از تولید دانش و فناوری زمانی به خوبی انجام می‌شود که رسانه و نشریات با ظرفیت بومی به آن بپردازند.

وی گفت: رسانه‌ها و نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها با ظرفیت کم نظیری که دارند با پویایی و بالندگی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد