Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:49:37 GMT

اعطای تسهیلات بانکی ایثارگران غیرحضوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۲۲۸۶

اعطای تسهیلات بانکی ایثارگران غیرحضوری می‌شود

در راستای کاهش مراجعه حضوری جامعه هدف به شعب و تسهیل دسترسی به خدمات بانکی، اعطای تسهیلات به ایثارگران به‌صورت غیرحضوری می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بانک دی را خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دانست و گفت: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه‌اندازی میزهای خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌ها توانسته‌ایم به یکی از دغدغه‌های جامعه ایثارگری برای دسترسی به شعب و خدمات بانکی بانک دی پاسخ دهیم و بزودی میزهای خدمت این بانک در همه شهرهای کشور راه‌اندازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری متقابل با پست‌بانک، امکان برخورداری جامعه معظم ایثارگری از ارائه خدمات بانک دی هم‌زمان در 6 هزار باجه بانکی و 627 هزار نقطه تماس مناطق روستایی پست‌بانک فراهم شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش سهم جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از سبد تسهیلاتی بانک دی از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه خدمات به جامعه ایثارگری است که در پی آن ارائه تسهیلات خُرد در قالب قرض‌الحسنه و عقود مبادله‌ای به اشخاص حقیقی و تخصیص اعتبار به صندوق اشتغال و کارآفرینی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک در دستور کار شعب قرار گرفت.

مدیرعامل بانک دی همچنین اعطای تسهیلات به‌صورت غیرحضوری از بستر سامانه‌های بانکداری الکترونیک بانک دی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در راستای کاهش مراجعه حضوری جامعه هدف به شعب و تسهیل دسترسی به خدمات بانکی در حال انجام است و تأکید کرد: با عملیاتی شدن این پروژه، سرعت ارائه تسهیلات به مشتریان و جامعه معظم ایثارگری به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

کریمی با اشاره به همگرایی ایجاد شده و تمرکز بر هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طول یک سال گذشته تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل و با تکیه بر تمرکز منابع مالی بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در بانک به امضا رسیده است که از جمله آن‌ها می‌توان به انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان اقتصادی کوثر، شرکت سرمایه‌گذاری شاهد، سازمان فرهنگی- سیاحتی کوثر، صندوق قرض‌الحسنه شاهد، بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء(ص)، ساسان و... اشاره کرد.

وی با بیان این‌که بانک دی پس از افزایش سرمایه صورت گرفته از لحاظ میزان سرمایه در رتبه پنجم بانک‌های خصوصی قرار گرفته است، گفت: در همین حال تلاش شد به‌طور هم‌زمان با پیگیری موضوع افزایش سرمایه، زیان انباشته بانک نیز کاهش یابد که در این موضوع نیز دستاوردهای بزرگی نصیب بانک دی شده است و زیان انباشته بانک دی طی یک سال حدود 50 درصد کاهش یافته است.

توصیه‌های ضروری به ایثارگران با توجه به موج پنجم کرونا

مدیرعامل بانک دی کاهش قیمت تمام‌شده پول را از دیگر اقدامات شاخص بانک دی دانست و گفت: قیمت تمام‌شده پول در پایان سال 1398 از مرز 22 درصد فراتر رفته بود که با تغییر نگرش و هدف‌گذاری‌های مؤثر و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، این نسبت در پایان سال 1399 با 7 درصد کاهش به 15 درصد کاهش یافته است. در بخش منابع بانک، در یک سال گذشته شاهد رشد 55 درصدی بودیم و منابع ارزان‌قیمت بانک نیز رشد 347 درصدی را در این مدت تجربه کرده است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور به‌ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا این میزان رشد، بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا بیمه ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات بانک جامعه هدف بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است