Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته بود که علی کریمی قبض برق خودش که رقم آن میلیونی بود را منتشر کرد.قبضی که واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت.کریمی با انتشار این قبض نوشته بود: «با این اوضاع برق با یک روز تاخیر پرداخت، اخطار قطع... فقط خدا به داد ما برسه.»

ما از شما کاربران محترم خبرآنلاین خواستیم تا نظرات خودتان را به صورت کامنت برای ما اینجـــــــا بنویسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به چند نظر شما کاربران محترم نگاهی خواهیم انداخت:

از قدیم میگن هرکه بامش بیش برفش بیشتر!! ماشاا...لابد شاید وسایل برقی زیاد داره و تجملات و زندگی لوکس و لاکچری ...

نجومی چبه؟بابا ما دو نفریم و نه کولر گازی داریم نه چیز پر مصرف ۵۸۹ تومن برق اومده.مگه مغازه است؟سیستماتون مشکل داره

بیت کوین استخراج می کنه آقای کریمی؟

بیت کوین استخراج می کنی؟ یک میلیون پول برق خیلی زیاد است. مگه به جای خانه در فریزر زندگی می کنی؟

خب خونش بزرگ چند تا اسپلیت روشن میکنه. الان یه خونه ویلایی ۱۵۰ متری ۶۰۰ تومن پول برق میده. جالب این دوستان کامنت گذار خودشون رو با علی کریمی مقایسه میکنن. خیلی اعتراض دارین به دوستان استخراج کننده بیتکوین اعتراض کنید که قبض برق هم نشون نمیدن.

بابا این بدبخت زحمت کشیده دزدی که نکرده دوست داره اینقدر برق مصرف کنه دارندگیو برازندگی

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1534216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE

تانگا لوا پس از حدود یک دهه به WWE برگشت!

اگرچه هواداران از بازگشت غیرمنتظره تانگا لوا به WWE در شوک هستند، اما طبق گزارش‌ها او از چند ماه پیش در استخدام این کمپانی بوده است.

طرفداری | دیشب و در نخستین بازی از رویداد بکلش فرانسه سولو سیکوا و تاما تونگا از بلادلاین در یک دیدار تگ تیم مقابل رندی اورتون و کوین اونز قرار گرفتند. در حالیکه کوین اونز در تلاش برای پین کردن تاما تونگا بود، برادر خوانده او با حضوری غیرمنتظره در کنار رینگ مانع شمارش داور شد. تانگا لوا سپس با استفاده از پلکان کنار رینگ به رندی اورتون و کوین اونز حمله کرد، تا به این ترتیب کمک شایانی به برد بلادلاین در این دیدار کرده باشد.

دیو ملتزر از رسانه Wrestling Observer Radio امروز جزئیات بیشتری از بازگشت غیرمنتظره لوا منتشر کرد. به ادعای او اگرچه این توافق از چند ماه پیش صورت گرفته بود، اما از آنجایی که کمپانی NJPW درباره اتمام قرارداد لوا اطلاعیه‌ای منتشر نکرده بود WWE به خوبی توانست این راز را طی این مدت مخفی نگه دارد.

قرارداد تاما تونگا و تانگا لوا در اصل همزمان ثبت شدند. دلیل مخفی ماندن آن این بود که هیچ اطلاع‌رسانی‌ای از سوی NJPW انجام نگرفت (درباره پایان قرارداد لوا) و هرگز خداحافظی‌ای برای او گرفته نشد. WWE هم قطعا چنین چیزهایی را اطلاع‌ رسانی نمی‌کند. اما این چیزی نبود که مثلا ظرف 2 هفته اخیر انجام شده باشه، خیر این قرارداد از ماه‌ها قبل نوشته شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • ویدیو کامنت| بیت‌کوین بده خانه بخر!
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • چرا جدیدترین عضو بلادلاین برای همه یک سورپرایز بود؟/ اخبار WWE
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟