Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پانزده هکتار از اراضی شهرک صنعتی شکوهیه قم، به منظور احداث کارخانه تولید چادر مشکی امروز رسماً به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انتقال یافت.

 بهرام سرمست، استاندار قم در جلسه واگذاری پانزده هکتار زمین به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، برای احداث واحد تولید چادر مشکی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با سرمایه گذاری یک‌ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان ظرف مدت یک‌سال کارخانه چادر مشکی را در این قطعه زمین احداث خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با اشاره به پیش‌بینی اشتغال بیش از دو هزار نفر در این واحد تولیدی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سالانه بیش از ۱۸ میلیون متر مربع چادر مشکی در این واحد تولید و به بازار عرضه می‌شود.

او احداث کارخانه چادر مشکی را یکی از مهم‌ترین طرح‌های صنعتی و همچنین فرهنگی استان دانست و گفت: از امروز با رفع برخی چالش‌ها هم چون همجواری اراضی یاد شده با آزادراه شهید سلیمانی، ۱۵ هکتار از اراضی شهرک صنعتی شکوهیه رسماً به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  تحویل داده می‌شود.

سید مصطفی سیدهاشمی، معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در این جلسه از نیاز سالانه کشور به ۱۰۰ میلیون متر مربع پارچه چادر مشکی خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها یک واحد تولیدی با توان تولید ۱۰ تا ۱۲ میلیون متر مربع در سال اقدام به تولید چادر مشکی در کشور می‌کنند و برای خودکفایی در این حوزه نیازمند فعالیت جهادی نهاد‌های انقلابی هم چون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستیم.

او با اشاره به بهره گیری از به‌روزترین تجهیزات دنیا برای تولید چادر مشکی در این واحد گفت: در حال حاضر پیمانکار طرح مشخص شده و هم زمان با تعیین فروشندگان دستگاه‌ها، عملیات ساخت ابنیه و مستحدثات در زمین کارخانه آغاز می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان این که چادر مشکی با بالاترین کیفیت در این کارخانه تولید می‌شود، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با ایجاد این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور در جهت  ترویج هرچه بیشتر چادر به عنوان حجاب برتر تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چادر مشکی ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام تولید چادر مشکی چادر مشکی واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان