Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در برنامه به وقت ایران اعلام کرد: مدرسان در ساختار آموزشی دانشگاه علمی کاربردی، مهمترین رکن در افزایش کیفیت آموزشی هستند.

وی ادامه داد: بنابراین رتبه بندی مدرسان در دانشگاه انجام شد. بیش از ۹۳ هزار نفر از ابتدای تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مجوز تدریس دریافت کرده بودند که اغلب ایشان فرایند‌های انتخاب را اعم از صلاحیت‌های علمی و عمومی طی نکرده بودند و با انجام این طرح تعداد مدرسان حائز شرایط به ۲۵ هزار نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: از سال ۹۵ به بعد پذیرش مدرس در این دانشگاه فقط بر اساس اعلام فراخوان انجام شد که با برگزاری چند دوره فراخوان مطابق با آئین نامه مصوب در شورای عالی انقلاب فرهنگی حدود ۱۰ هزار مدرس جدید نیز از بین ۱۰۰ هزار متقاضی تدریس به بدنه مدرسان کشور افزوده شد.

وی تاکید کرد: مدرسان خبره بدون هیچ محدودیتی نه از لحاظ داشتن مدرک و نه شرکت در آزمون و فقط بر اساس داشتن سوابق کاری مناسب و قابلیت انتقال مهارت و تجربه کافی در مدت کوتاهی جذب دانشگاه می‌شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی کیفیت آموزشی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم