Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ مهدی زمانی، جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: به منظور نظارت بر صنوف ضایعاتی و مقابله جدی با خرید و فروش اموال مسروقه، اجرای طرح پاک سازی صنف ضایعاتی در شهرستان ساوجبلاغ به اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: در این طرح که با به کارگیری ۱۱ اکیپ از ماموران در سطح شهرستان ساوجبلاغ به اجرا در آمد و طی ۲۴ ساعت از ۴۷ واحد بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۱۹ فقره سرقت کشف و ۲۴ نفر سارق و مالخر در این خصوص دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زمانی گفت: در اجرای این طرح ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۶۴۰ عدد انواع لوازم مسروقه از قبیل لوازم خودرو و منزل، اجناس ساختمانی و کابل برق کشف شد.

 او افزود: پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف، توقیف یک دستگاه خودرو ضایعاتی و دستگیری ۶ معتاد متجاهر از دیگر نتایج حاصله این طرح است.

جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه