Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:51:31 GMT

مادربزرگ قاچاقچی را نوه‌اش لو داد!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۲۸۲۲

مادربزرگ قاچاقچی را نوه‌اش لو داد!

نوه خشمگین مادربزرگ قاچاقچی خود را به ماموران پلیس لو داد.

به گزارش برنا؛"لیندلی گراهام " ۵۵ ساله روز گذشته با اعترافات نوه اش بدست ماموران پلیس انگلستان بازداشت شد.

اطلاعات پلیس نشان میدهد که این زن دختر خود را وادار کرده بود تا به همراه وی به مشتریانش مواد مخدر کوکائین بفروشد اما نوه اش که شاهد ماجرا بوده دلش نمی خواست تا مادرش نیز به سرنوشت مادربزرگش دچار شده و درگیر اعتیاد و قاچاق مواد مخدر شود و با وجودیکه بارها به مادربزرگ خود تذکر داده بود تا دست از کارهایش بردارد هنگامیکه متوجه می شود نصیحت هایش تاثیری در روند ماجرا نداشته است مادربزرگ خود را هنگام فروش کوکائین به ماموران پلیس لو داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعترافات این دختر جوان پلیس مادربزرگ معتاد و قاچاقچی دستگیر وراهی زندان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماموران پلیس مواد مخدر اعتیاد قاچاق مواد مخدر ماموران پلیس معتاد زندان قاچاق نوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد

متهمی که مرد افغانستانی را به قتل رسانده و سر او را بریده بود شناسایی شده و سر مقتول نزد برادر متهم کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه هفت صبح، ساعت ۷ صبح جمعه هفتم اردیبهشت امسال، رسیدگی به قتل مرد جوان با کشف جسد بی سر او در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

صبح آن روز پاکبان‌ها در حال نظافت در اتوبان همت، ورودی کن در تهران، مشاهده کردند پاهایی از میان شمشادها بیرون زده است. با توجه به مشکوک‌بودن ماجرا به آنجا رفته و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. جسد مردی بدون سر آنجا رها شده بود. مرد پاکبان با مشاهده جسد فورا موضوع را به پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع داد. در ادامه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا به آنجا اعزام شد.

همچنین تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران نیز راهی محل حادثه شدند و تحقیقات را آغاز کردند که در بررسی های ابتدایی متوجه شدند ضربه چاقو به ناحیه شکم مقتول اصابت کرده و باعث مرگش شده است. همچنین شواهد نشان می‌داد که مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و سر از تنش جدا شده و قاتل یا قاتلان بعد از جنایت سر او را بریده و جسد را آنجا رها کرده‌اند. روی هر شانه او ستاره‌ای و روی سینه‌اش تبری خالکوبی شده بود.

موضوع کشف این جسد به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. ماموران برای یافتن ردی از سر مقتول اطراف را جست‌وجو کردند اما ردی به دست نیامد. سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر گفت: با توجه به مجهول‌الهویه بودن مقتول قرار شد پرونده‌های افراد گمشده بررسی و انگشت‌نگاری از او انجام شود تا شاید به شناسایی هویتش کمک کند.علاوه‌برآن قرار شد ماموران فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف جسد را بررسی کند.پلیس فرضیه‌های مختلفی ازجمله انتقام‌گیری و اختلاف مالی و ناموسی را در این پرونده قتل بررسی می‌کند.‌ همچنان جست‌وجوها برای یافتن سر بریده‌ مقتول ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام هویت جسد فاش شد.

مقتول که بود؟

هم زمان با کشف جسد مجهول‌الهویه خانواده یک کارگر ۳۰ ساله افغان مفقود شدن ناگهانی او را به ماموران پلیس آگاهی تهران گزارش کردند.

برادر مقتول در اولین گزارش خود به پلیس گفت:«برادرم در یک کارگاه حوالی غرب تهران کار می‌کرد.او هر روز غروب به خانه برمی‌گشت اما دیشب با اینکه در تماس تلفنی به ما گفته بود در مسیر بازگشت به خانه است اما نیامد.برای همین نگران او هستیم و احتمال می‌دهیم بلایی سر او آمده باشد چون او اگر می‌خواست جایی به جز خانه برود به ما می‌گفت.»

مرد جوان در ادامه مشخصات لباس‌های برادرش را گفت و همچنین در مورد خصوصیات ظاهری او گفت:«برادرم چند سال قبل روی هر دو سرشانه‌اش ستاره خالکوبی کرده بود و همچنین روی سینه‌اش نیز یک تبر تتو داشت.»

با اعلام این خصوصیات دیگر شکی باقی نمانده بود که جسد کشف شده متعلق به برادر همین مرد است که او با مشاهده جسد آن را شناسایی کرده و اعلام کرد که جسد بی سر متعلق به برادرش است.

با افشای هویت جسد رسیدگی به موضوع برای یافتن ردی از عامل یا عاملان ماجرا ادامه پیدا کرد.

دستگیری برادر قاتل

خانواده مقتول در ادامه تحقیقات اعلام کردند که مقتول از مدتی قبل با چند جوان افغان درگیری داشته است.آنها می‌گفتند درگیری و اختلافات مقتول با انگیزه مالی و تهمت ناموسی همراه بوده که اخیرا شدت زیادی پیدا کرده بود. آنها بارها با یکدیگر مشاجره داشته و به هم فحاشی کرده بودند حتی یک بار یکی از آنها مقتول را به قتل تهدید کرده بود.

به این ترتیب نوک پیکان اتهام به سمت دو برادر که اختلاف عمیقی با مقتول پیدا کرده بودند نشانه رفت و آنها مورد ردیابی قرار گرفتند.تا اینکه خانواده مقتول به پلیس آگاهی اطلاع دادند با توجه به نشانه‌هایی که از دو برادر داشتند یکی از آنها را پنهانی در باغی واقع در شهریار پیدا کرده‌اند و این در حالی بود که خانواده مقتول ادعا می‌کردند سر مقتول را هم در همان باغ دیده‌اند.

با طرح این ادعا ماموران سراغ همان باغ رفته و یکی از دو برادر را در حالی که سر مقتول را در باغ نگهداری می‌کرد دستگیر کردند.به این ترتیب سر از بدن جدا شده نیز کشف شد. برادرقاتل در برخورد ابتدایی با ماموران پلیس به جنایت اعتراف کرد و گفت:«برادرم به خاطر اختلافاتی که با مقتول داشت او را به قتل رساند و سپس برای فاش نشدن راز قتل سر او را از بدنش جدا کرد.سپس من برای پنهان کردن سر جسد به او کمک کردم.»

بنابراین گزارش رسیدگی به پرونده تا دستگیری متهم اصلی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه