Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@23:06:49 GMT

نامه احساسی رئیس یوفا درباره فینال یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۲۸۴۵

تنها چند ساعت به پایان رقابت‌های یورو باقی‌مانده و امشب دو تیم انگلیس و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی شهر لندن دیدار فینال را برگزار خواهند کرد؛ دو تیم با انگیزه ای که به اذعان اکثر کارشناسان با شایستگی کامل به فینال راه یافته اند.

در فاصله چند ساعت مانده به مسابقه فینال یوفا نوشته ای از الکساندر چفرین را منتشر کرد؛ در بخشی از این نوشته رئیس یوفا آمده است: "از رکورد شکنی کریستیانو رونالدو در مرحله گروهی تا درام فوق العاده مرحله حذفی؛ از ابتدا تا انتهای یورو 2020 همه مجذوب این رقابت‌ها شده و بابت آن خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون لحظه پایانی برای دو تیم فرارسیده که آنها مشتاقانه منتظر برگزاری بازی فینال در ورزشگاه نمادین ومبلی لندن هستند. این دو تیم بعد از موفقیت در نیمه نهایی، خود را برای یک نمایش بزرگ آماده کرده‌اند زیرا می‌دانند که باید آخرین تلاش های‌شان را برای پیروزی و بالا بردن انجام دهند؛ اتفاقی که باعث خوشحالی طرفداران و برپایی جشن در کشورشان خواهد شد."

چفرین در ادامه گفت: "بازیکنانی در فینال یورو به میدان می‌روند که در آستانه رسیدن به شکوه و جاودانگی فوتبال هستند. بزرگانی که نام خود را در فصل جدیدی از تاریخ فوتبال اروپا می نویسند. همچنین میلیون‌ها هوادار که انواع نسل ها را در خود جای داده اند و آنها هم قهرمان هستند.

یورو 2020 در طول چهار هفته گذشته همه ما را جادو کرده است. بسیاری از بهترین بازیکنان اروپا در این این رقابت ها حضور دارند و ما 60 سال است که مسابقات قهرمانی اروپا را به این شکل جشن گرفته ایم. همچنین یورو اهمیت فوتبال ملی را به عنوان یک منبع افتخار و اتحاد نشان داده است. اکنون ما در مرحله آخر مسابقات حضور داریم و من برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم."

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انگلیس ایتالیا الکساندر چفرین انگلیس ایتالیا لندن یورو الکساندر چفرین دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2001/02،‌ دو تیم بایرلورکوزن و منچستریونایتد در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند تا در پایان مسابقه تیم آلمانی با توجه به گل زده بیشتر در خانه حریف، به فینال گلاسکو صعود کند.

دانلود (41.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم