Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی مورد حمایت سران فدراسیون خواهد بود.

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به ریاست شهاب الدین عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد که موارد زیر به تصویب اعضای هیات رئیسه رسید:

*مصوب شد آقای دراگان اسکوچیچ تا پایان مسابقات مقدماتی جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ابقا و مورد حمایت حداکثری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مقرر شد تا کمیته موقت تغییر و تحول دیجیتال در حوزه امور دیجیتالی و درآمدزایی به مدت یک سال شروع به فعالیت ‌کند.

*مقرر شد فستیوال فوتبال کشوری توسط کمیته جوانان برگزار و بودجه مورد نیاز بر اساس قوانین و مقررات و آیین نامه مالی و مالیاتی برای برگزاری این فستیوال لحاظ شود.

* مقرر شد در جهت توسعه فوتبال و فوتسال بانوان سراسر کشور، به هریک از تیم های فعال در لیگ های فوتبال و فوتسال بانوان کشور مبلغ 300 میلیون ریال کمک مالی با رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه مالی و معاملاتی به هیات های فوتبال استان ذیربط واریز تا به آنها پرداخت شود.

*مقرر شد تا رئیس و اعضای کمیته های وضعیت بازیکنان فعلا به فعالیت خود ادامه دهند.

*مقرر شد ارکان قضائی شامل کمیته های انضباطی، استیناف، اخلاق تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در پست های خود ابقا شوند.

*مقرر شد تا علی سلیمانی، سرپرست خزانه داری فدراسیون تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به فعالیت خود ادامه دهند.

*اعضای هیات رئیسه با کلیات آیین نامه نحوه تشکیل و اداره جلسات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال موافق و مقرر شد در خصوص جزئیات آن، آقایان بهاروند و براتی طی جلسه ای موارد را بررسی و نهایی کنند و متعاقبا ابلاغ شود.

*آقای مهدی مهدوی کیا به عنوان گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال زیر 23 سال منصوب و اختیار به رییس فدراسیون داده شد تا فرآیند مذاکره و عقد قرار صورت گیرد.

*آقای وحید شمسایی به عنوان معاون کمیته فوتسال منصوب شد.

اخبار داغ 

سحر قریشی از صفا با ایمان تا بوسه ناتمام با طارمی! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود خطر کسر 3 امتیاز بیخ گوش پرسپولیس؛ سرخ ها طلبکاران داخلی را جدی بگیرند! استقلال به جای انتشار مدرک، اهانت کرد! / به جای توهین، لطفا به سوال هواداران جواب بدهید داستین پویریر با ناک اوت فنی پیروز مبارزه با کانر مک گرگور شد | UFC 264 لیونل مسی: احساس می کنم خدا این لحظه را برای من رزرو کرده بود؛ مقابل برزیل در برزیل!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات رئیسه مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!

در اقدامی عجیب و بی‌سابقه، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

ویسی در یک مصاحبه جنجالی گفته بود اگر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نمی توانند بازی‌ها را رصد کنند، این کار را به حفاظت اطلاعات و شورای امنیت ملی بسپارند. 

عبدالله ویسی در واکنش به جریمه 2 میلیارد تومانی ، ابتدا فکر می‌کرد مبلغ حکم صادر به ریال است! و فقط 200 میلیون تومان جریمه شده است.

ویسی بعداز اطمینان از جریمه سنگین و تاریخی خود گفت: گواردیولا و مورینیو و آنچلوتی هم این را می‌گویند. هنوز به کمیته انضباطی نرفته‌ام برایم حکم می‌زنند. می‌گویند چوب را برداری دزد فرار می‌کند

 

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان