Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی همیشه اهمیت نقش خود را به‌خوبی تشخیص داده و به وظیفه‌شان عمل کرده‌اند و امروز هم اگرچه مشکلات و حرف‌هایی با مسؤولان دارند؛ اما حاضر نیستند در صف دشمن قرار گیرند و به‌گونه‌ای عمل کنند که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قطعاً مردم ما فهیم‌تر و بصیرتر از این هستند که بخواهند به‌گونه‌ای عمل و رفتار کنند که دشمنان سوءاستفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در برهه حساسی قرار گرفته و در این شرایط، دشمن خیلی رجزخوانی و یاوه‌گویی می‌کند؛ اما حضور گسترده مردم در صفوف انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رأی در واقع تودهنی محکمی به یاوه‌سرایی‌ها و رجزخوانی‌های دشمنان بود.

مسعودیان‌راد بیان کرد: قطعاً مردم صف خود را از دشمنان و آن‌هایی که درصدد هستند تا از شرایط به نفع خود بهره‌برداری کنند، جدا می‌کنند و به سمت آنها کشیده نمی‌شوند.

او افزود: ملت ایران همیشه نشان داده‌اند که دشمن‌شناسی بسیار قوی دارند و بصیر هستند؛ آنها همیشه پشت سر رهبری حرکت کرده‌اند و حضورشان تیری به قلب دشمنان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: مردم ثابت کرده‌اند که هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد تا علی زمان تنها بماند و دشمنان به ایشان و انقلابمان نظر سوء داشته باشند.

مسعودیان‌راد گفت: اگرچه مشکلات مردم خیلی زیاد شده و درد دل‌ها و حرف‌های زیادی با مسؤولان دارند؛ اما در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند. امیدواریم مسؤولانی که در آینده در سمت‌ها و مسؤولیت‌ها قرار می‌گیرند، این شرایط را درک و نقش مردم را به‌خوبی دریافت کنند و حرف و مطالبه آنها را مدنظر قرار دهند.

او تصریح کرد: مسؤولان باید دنبال این باشند تا از سمت‌ها به‌عنوان فرصت‌های خدمت استفاده و به آنچه گفته‌اند عمل و صداقت در کار را پیشه کنند و اعتماد مردم به دولتمردان دوباره بازسازی شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: مردم در عرصه‌های قبلی و اوایل انقلاب، با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ارتباط متقابلی را با مسؤولان شکل دادند و امروز دیوار بی‌اعتمادی که به خاطر برخی سوء عملکردها در حال ایجاد شدن است، باید فروریزد و امیدواریم مردم آن را با کارآمدسازی بخش‌ها و مسؤولیت‌ها، بازسازی کنند.

مسعودیان‌راد تصریح کرد: باید شکاف طبقاتی بین مردم و مسؤولان برطرف شود؛ ما ملتی یکپارچه و یک‌صدا و امتی واحد داریم که به‌عنوان نمونه الگوی حرکت‌های انقلابی در سطح منطقه و جهانی مطرح هستند.

او ادامه داد: ملت شریف ایران بسیار باوفا و نجیب هستند و امیدواریم مسؤولان هم بیشتر به نقش خود پی ببرند و حساسیت شرایط را درک و به آنچه وعده داده‌اند، عمل کنند؛ چراکه امروز محتاج عمل‌گرایی و کارکردهای قوی در عرصه‌های اجرایی، اجتماعی، مسأله معیشت و اشتغال و درآمدهای مردم هستیم.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان انقلاب اسلامی عمل گرایی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان انقلاب اسلامی عمل گرایی معیشت و اشتغال مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مسعودیان راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری ها حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 848554 برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است