Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:40:55 GMT

کهگیلویه و بویراحمد میزبان یک شهید گمنام می‌شود 

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۹۳۸۳۸

کهگیلویه و بویراحمد میزبان یک شهید گمنام می‌شود 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول کنگره شهدا و سرداران استان کهگیلویه و بویراحمد از تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سرهنگ ایمان خردمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از ورود پیکر یک شهید گمنام به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید والامقام در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۶ راس ساعت ۱۳:۳۰ وارد استان می شود و با حضور مسئولان استانی، شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی یک استقبال رسمی از این شهید در فرودگاه یاسوج صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بعد از مراسم تشریفات نظامی و استقبال، ستاد کنگره شهدا میزبان این شهید والامقام خواهد بود و راس ساعت ۱۷ تا ۱۹ عصر تشییع خودرویی در سطح شهر یاسوج برگزار خواهد شد.


خردمند همچنین مراسم وداع با این شهید والامقام در تپه نورالشهدای یاسوج را از دیگر برنامه‌های تشییع این شهید عنوان کرد.


وی تصریح کرد: پیکر شهید والامقام روز یکشنبه ۲۷ تیرماه در میدان امام حسین(ع) یاسوج تشییع و بعد از آن در جایگاه ابدی خود در صدا و سیمای استان آرام خواهد گرفت.


خردمند گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی، تشییع عمومی نداریم و این برنامه با حداقل نیروها برگزار خواهد شد.


مسئول کنگره شهدا و سرداران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهدای گمنام بعد از شهادتشان هم به عنوان یک تریبون معنوی برای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت ماموریت خود را به درستی انجام می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد شهيد یاسوج شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد شهید والامقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین میزبان شهید گمنام

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال از شهید گمنام  فردا  یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجتی تاکستان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ساعت ۱۶ روز دوشنبه هم  پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس  از مسجد  حضرت امام جعفر صادق(ع) شهر نرجه تشییع و در بوستان این شهر بخاک سپرده  می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت