Web Analytics Made Easy - Statcounter

کروس با اولی هوینس هم وارد مشاجره شده است. 

اولی هوینس به انتقاد از تونی کروس پرداخته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، تونی کروس چند روز قبل و پس از حذف تیم ملی آلمان از یورو 2020، خداحافظی خودش از مانشافت را اعلام کرد. اولی هوینس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه جدیدش، به انتقاد از هافبک رئال مادرید پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

من واقعا از کروس خوشم می آید. او طی سال های گذشته از خودش عملکردی در سطح کلاس جهانی به نمایش گذاشته است و برای بایرن مونیخ عالی بود. اما دوران سبک بازی او تمام شده به حساب می آید. او با پاس های در عرضش، دیگر مناسب فوتبال روز نیست. امروزه فوتبال، طولی بازی می شود، بازیکنان توپ را می گیرند و با سرعت سمت جلو حرکت می کنند. وقتی که ما طی 15 دقیقه پایانی بازی آخر با نتیجه 1-0 از انگلیس عقب بودیم، کروس دیگر از خط وسط زمین عبور نمی کرد و مدام با کناره ها بازی می کرد، همین می شد که دفاع حریف دوباره فرصت سازمان یافته شدن را پیدا می کرد. برای دو بازی اول ما در یورو 2020، استفاده از سیستم 4 دفاعه کاملا مناسب و به جا بود. پس از آن بدون اینکه نیاز باشد، در بازی دوم رو به سیستم 3 دفاعه آوردیم. چرا؟ چون لوو می خواست کروس در ترکیب حضور داشته باشد. این بازیکن دیگر جایی در فوتبال روز ندارد. اگر می توانستیم با 4 دفاع بازی کنیم و 6 نفر جلویی ما گورتسکا، کیمیش، مولر، سانه، گنابری و هاورتس باشند، اوضاع متفاوت می شد. آلمان نمایش افتضاحی در تورنمنت یورو 2020 ارائه داد. 

اما هافبک رئال مادرید بیکار ننشست و پاسخ هوینس را در توییتر داد: 

اولی هوینس مردی است که دانش فوتبالی بالایی دارد (دانشی که البته برای RTL (یک شبکه تلویزیونی) کافی نیست) و علاقه زیادی به جنجال و مشاجره ندارد او با خود در صلح کامل به سر می برد. مانند مسئول نگه داری از چمن خودش.

کروس در خط پایانی توییتش، پاسخ صحبت های قبلی هوینس را داده است. هوینس هنگام بازنشستگی گفته بود کروس حتی مسئول نگه داری از چمن بایرن مونیخ هم نخواهد بود.  

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با حسن روشن: بقال رکورد دایی را نشکسته که ناراحت باشد؛ برای خراب کردن حجازی زدن یک نقطه کافی بود خطر کسر 3 امتیاز بیخ گوش پرسپولیس؛ سرخ ها طلبکاران داخلی را جدی بگیرند! استقلال به جای انتشار مدرک، اهانت کرد! / به جای توهین، لطفا به سوال هواداران جواب بدهید داستین پویریر با ناک اوت فنی پیروز مبارزه با کانر مک گرگور شد | UFC 264 لیونل مسی: احساس می کنم خدا این لحظه را برای من رزرو کرده بود؛ مقابل برزیل در برزیل!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولی هوینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در برخی از مصاحبه امروزش در مورد اظهارات هوینس گفت:«اگر بخواهم این صحبت‌ها را بپذیرم و یا از آنها چشم‌پوشی کنم، قطعا این کار را انجام خواهم داد.» اما در آن لحظه کاملا مشخص بود که او هیچ علاقه‌ای برای نادیده گرفتن و یا پذیرفتن صحبت‌های هوینس ندارد.

هوینس روز جمعه گفته بود:«توماس توخل را سرزنش نمی‌کنم، او اغلب در تگرنسی با من شام می‌خورد، من با او خیلی خوب هستم.

البته او نگرش متفاوتی دارد. او فکر نمی‌کند که بتواند روی پیشرفت بازیکنانی مانند دیویس، پاولوویچ یا موسیالا کار کند. اگر جواب نداد باید یک بازیکن دیگر بخرید. من فکر می‌کنم باید روی بازیکنان سخت کار کنید و به آنها اعتماد‌به‌نفس بدهید.»

«اینکه این صحبت از سمت رئیس ماست، طعم دیگری به این موضوع می‌دهد»، این را توخل درباره صحبت‌های هوینس گفت. او در صحبت با اسکای گفت:«این صحبت‌ها آنقدر با واقعیت فاصله دارد که انگار اصلا وجود ندارند. من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم. من به‌خاطر مربیگری‌ام مصدوم شده‌ام. اگر در ۱۵ سال گذشته چیزی را با دستیارانم ثابت کرده باشیم این است که ما همیشه به بازیکنان جوان، به‌خصوص از آکادمی، در تمرینات و در زمین مسابقه فرصت می‌دهیم و با آنها برای پیشرفت کار می‌کنیم. سه نمونه در دوران مربی‌گری‌ام وجود دارد که می‌توانید ببینید. محتوای نادرستی است. من نمی‌توانم آن را درک کنم، من این صحبت‌ها را کاملاً بی اساس می‌دانم.»

توخل این احتمال را رد کرد که آیا او به دنبال گفتگو با هوینس است یا خیر. «اگر از طرف اولی نبود، من اصلاً به آن واکنش نشان نمی‌دادم. از آنجایی که از طرف رئیس ماست، و چهار روز قبل از بازی ما مقابل رئال مادرید است، باعث می‌شود طعم و لحن متفاوتی بگیرد.»


در تمامی باشگاه‌های گذشته او در ماینتس، دورتموند، پاری سن ژرمن، در چلسی و یا اکنون در مونیخ، او همیشه باعث پیشرفت استعدادها شده است. پس از آوردن مثال‌های فراوانی از ماینتس، و سپس از آندره شورله تا کریستوفر انکونکو در پی‌اس‌جی، توخل اظهار کرد: هفته گذشته ما لوورو زونارک را به تیم اصلی آوردیم تا بابت تلاشی که در تمرینات انجام می‌دهد به او پاداش بدهیم.» آخرین حرف توخل درباره اظهارات هوینس این بود:«واقعا عجیب!»

دیگر خبرها

  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است