Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس عبدی فعال اصلاح‌طلب گفت: من هیچ‌وقت خودم را از دوستان اصلاح‌طلب جدا نمی‌دانم و جدا نکردم، ولی این به معنای توافق با آنان نیست، سال ۱۳۸۷ هم نامه‌ای به آن‌ها نوشتم که یک کلمه هم جوابش را ندادند.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در ادامه گزیده سخنان این فعال سیاسی اصلاح طلب را ‌می‌خوانید:

*در همین انتخابات به دو نفر از فعالان اصلی اصلاح طلبان زنگ زدم و گفتم می‌خواهید چه‌کار کنید؟ گفتم شما نگاه من را خواندید؟ گفتند نه! گفتم پس دیگر حرفی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی شما حوصله نمی‌کنید که دو تا یادداشت را بخوانید تا ببینید نظر من چیست، اصلاً درباره چه صحبت می‌کنیم. کسی که حرفش اصلاً ارزش خواندن ندارد جایگاهش کجاست؟ آن‌جا همان جایگاهی است که من ایستاده‌ام.

*من به عنوان یک اصلاح‌طلب در عرصه عمومی می‌نویسم، فقط همین. به من می‌گویید چرا حرفت را به شورای تصمیم‌گیران جبهه اصلاحات نمی‌رسانی و من می‌گویم حدود سه سال قبل به دیدن آقای خاتمی رفتم (آقای خانیکی حاضر بودند)، و خیلی صریح تحلیل کردم که وضعیت اصلاح‌طلبان در قبال طرف مقابل، به بن‌بست رسیده و سیاست شما دیگر نمی‌تواند ادامه پیدا کند. بهترین کار این است که شخص شما کارهای‌تان را فریز کنید. با فریز کردن، سرمایه شما از بین نمی‌رود.

*گفتم همیشه ممکن است فرصتی پیش بیاید و یکباره یخ‌ها آب و فضا گرم شود و بتوان کاری کرد. گفتم شما نه‌تنها دیگر نمی‌توانی موتور نیروها باشید، بلکه می‌توانید به عنوان مانع هم عمل کنید.

*به‌هرحال من در این حد کنشگری داشتم. من برای دوستانی که صادقانه در انتخابات شرکت کردند احترام می‌گذارم.

*علت این‌که اصلاح‌طلبان دو جناح شدند و یک عده شرکت کردند و یک عده شرکت نکردند به این دلیل بود که ما به مرحله گسست رسیده‌ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اصلاح طلب خاتمی عباس عبدی اصلاح طلبان اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۹۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که در نیمه دوم وارد زمین شد و همراه با ارسلان مطهری زوج خط حمله را تشکیل داد، در ضربات پنالتی هم پشت توپ رفت تا پنالتی بزند.

او ضربه خود را محکم و مطمئن تبدیل به گل کرد و بعد از گل هم به سراغ حسین پورحمیدی رفت و او را در آغوش گرفت تا به دروازه‌بان تیم تراکتور آرامش و روحیه بدهد.

عبدی بعد از پایان بازی هم به سرعت به سراغ حسین پورحمیدی رفت تا به نوعی برد را به او تقدیم کند و در این پیروزی بزرگ دروازه‌بان تیم را سهیم کند.

????عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!